trallallla

bls

Glad i forumet
KJEDE MÆI!!!!!!
e d flere???

ja,vi er flere du. samboer`n er på nattevakt og lillegutt sover søtt. har ryddet hus og kjedet meg foran tv`n....har gitt Felix grøt for første gang i kveld og det gikk som smurt. var nam nam det gitt;) Lurer på hvor lenge det tar til han våkner første gangen i natt...er forskjellige tidspunkt hver eneste natt her, så jeg blir litt sprø. Blir jo bare surr u rutinene våre av det. håper det hjelper litt med grøt etterhvert. jaja, det var alt jeg hadde å si denne gangen, får vel fortsette å kjede meg litt til før jeg tar natta.[:-]

jaaaa.... [:)] Men skal bare snike meg ut å ta et par trekk av en røyk... Fy meg... [:@]

tar væll en liten stunn før magen blir "mett" å vant til å spise grøt..me oliver tok d værtfall nån daga før æ merka forskjell...
æ kjede mæ max, har jort alt av husarbeid æ kan/ork å jøre i dag.. sambo e ute å græv me hjullaster..ser ut som ei bomba hær uttafårr åss..gled mæ til vi får plen å ortnli uteplass hær jæmme [:D]
ellers så sitt æ nu hær å bynne å få litt reise feber siden vi reise alle tre til kreta om 3 daga.. [;)]

så moro å dra på ferie da... [:D] blir spennende har du flydd med gutten din før eller?

har ikke d så e vældi spent på kordan d går...

du? fårstår du ka æ skriv når æ skriv på dialekt? e så vanskeli å skrive bokmål...man e jo ikke vant til d længere..

jeg forstår det ja... [:D] 
flydd med jenta mi 2 ganger jeg.. men bare til stavanger da.. men det har gått kjempe fint.. ho har vært veldig rolig hele tiden..
første gang vi flydde var hun 3 uker... [:D]

ser dæm e født på samme dag [:D]

ja d går nok helt sikkert grejt å fly me han også, heldivis blir reisa delt opp i to så d blir kanskje litt bedre..skal først til tromsø åsså må vi vente dær nån tima før flye går vidre til kreta, trur fra tromsø til kreta va d bare 4-5 tima...bare å bare..eh.. lenge nok kanskje...

fra gardermoen til stavanger er bare 50 min det se, så det går jo kjempe fort... [;)] Men 4-5 timer... Det går nok bra se [:D][:D] god tur i hvertfall.. [;)]
Ja, de er visst født på samme dag... bra det søndagsbarn er snille barn dem sier det...

takk for det..

ja d virke nu såmm d stemme hær i værtfall... oliver e så snill atte [:)]

det er constanse oxo.. å så kom hun til verden med nesa opp.. så hun er oxo det dem kaller en stjernekikker baby..

Back
Topp