trallallla..

mami3

Gift med forumet
skal på jobb i morra kl 17.00 ellers var det kl 15.00..det må jeg ringe og spørre om..jada jeg følger med..(litt surr på timelistene og jeg jobber bare ekstravakter denna mnd) men uff...gruer meg litt assa nesten 1 år siden sist..jaja..3 dager jobb nå så har jeg fri 6 dager så jeg blir nå ikke mye borte fra dere selv om jeg ikke er i permisjon lenger[:)][:)] noen planer for helga jenter?? hva kan dere anbefale av lørdagsmat/kos til en familie?? utenom:taco(drittlei) lasange(blirkvalmavsmaken) hjemmelagd pizza(lagde det sist helg) grytereter(kjedelig) noen ideer?? har så lyst på noe KJEMPE godt,men HVA?? (erlittlitefantasiløsakurattnå)

hva med en:

god pasta salat,
bakt potet med krydder smør++
eller
kylling fillet med bacon

Gravid?!?!?!?![:D][:D] (husker jeg ble så kvalm av lasagne da jeg var gravid med Leah.. hehe..) Neida..

lapskaus? hehe.. Uff.. usæriøs i dag.. kyllingfilet med hasselbakte poteter?? mmmm... og (fløte)saus..

åh..nå sitter jeg med vann i munnen her..da blir det noe med kyllingfilet[:D] og en go salat[:)]Naminam!!
barehege..jeg har spist sååååååå mye av det opp gjennom åra at nå klarer jeg det bare ikke..(fikk dilla på ertesuppe jeg når jeg gikk med dattra mi og jeg spøy når jeg smakte på det før jeg blei gravid,nå elsker jeg det[&:][&:] helt teit,hehe)

Tok jeg feil, da, eller..? hehe.. Svarte ikke noe skikkelig på sp.målet syns jeg.. [:D][:D][:D] 

Men du må ha lykke til på jobb, da!! Det går nok bra!! Bare du finner ut av riktig tidspunkt..[;)]

Back
Topp