Tralalala...

sengepolka

Elsker forumet
Gud så sakte som tiden går frem til neste tirsdag.... ojojojoj... haff

en ting jeg ikke helt skjønner: først var jeg og tok hormonprøver hos gyn spes, så samboer 2*sædprøver osv osv.. og nå skal vi igjennom samme runde igjen, hva mere skjer da vi kommer på st.olavs første gangen egentlig?
Var hos legen og tok blodprøver i dag som skulle sendes til St.Olavs.

Jeg gleder meg så sinnsykt til å reise til Trondheim, har bestilt hotell i 2 netter og vi skal bare KOOOOSE VÅRS på tur [:)][:)][:)] 

Også er jeg så GLAD FOR AT DERE ER HER... det er liksom ikke alltid samboer akkurat digger å høre på babyditt, babydatt, sædceller, prøver etc... hihi [:D][:D][:D]

Skjønner at du syns ventetiden er lang, men nå er det jaggu ikke lenge til! [;)] Plutselig er det tirsdag og da er dere der!

Blir spennende tid fremover! Gleder meg masse til å følge deg på veien videre! [;)]

[:)][:)][:D][:D][:D][:)][:)] JEG OGSÅ HÅPER TIDA LØØØØØØPER!! Er bare en hel arbeidsuke i mellom snart... puh.
Er jo så dødens spent på hva som skjer.....

Får jeg lov til å bli gravid, hvordan blir det eventuelt gjort.. og ikke minst... NÅR???

hihihi.. kjenner jeg er skikkelig fnisete og superglad... tror at dette kommer til å gå så det plystrer etter[8|][8|][8|][;)][;)]

ønsker dere kjempe masse lykke til på tirsdag[;)][;)][;)]ikke lenge igjen nå[:D][:D][:D]

ORIGINAL: t.t.h.

ønsker dere kjempe masse lykke til på tirsdag[;)][;)][;)]ikke lenge igjen nå[:D][:D][:D]

Back
Topp