tralalala

nemi.marselia

Forumet er livet
"jeg gikk mæ over sjø å lan dår møtte jeg en gammel mann...."
fy faen kor æ kjeda mæ.
hjjjæææællllppp

Uff da. Det må vi nesten få gjordt noe med. hmmm

Noen planer i dag da?

uff da. Er været virkelig så ille?

håpe du ikke må på butikken i dag da [;)]

ORIGINAL: miri23

uff da. Er været virkelig så ille?

ikkje nåkka kos her næi. heile huse resta sku tru d va jordskælv jo

ORIGINAL: ~Kathrine~

håpe du ikke må på butikken i dag da [;)]

har hamstra inn d æ treng (håpe æ)
bærre æ ikkje får ett eller anna kick på nåkka så går d væl bra

Uff da. Ikke bra. Får prøve å holde lystene tilbake nå da, så slipper du å dra i butikken.

ja det va det da...men da må du bare være kreativ....
IKKE ut i styggeværet *phuuu*

det va jo en enda bedre ide`....hahahaha

Er det virkelig ikike det man har mennene til. Her går vi i 9 mnd med plager. Noen må jo de også nesten gjøre.

kan ikkje klage på min kar egentli han jør alt før mæ nu førr tia.
massage kvær dag å så passa han på at om huden min bi tørr så smør han dein. å laga mat å stelle før mæ. bi jo rætt å slætt bortsjæmt.
vei ikkje korsen d ska gå når han reise på have 12feb

Uff da. Hva skal du gjøre da.???

Ja må tydligvis si du er temmelig bortskjemt ja.
Men ligger vel noen hakk bak deg med mannen min. Min mann er utrolig snill der ja.

Men godt du har BV å bruke tiden på nå mens stormen er rundt hushjørnet ditt og når mannen drar på sjøen.

jepp bynne å bi fast innventar her inne nu ja. å d bi væl ikkje bedre når han reise.
kommer væl t å gro fast her sånn at når æ ska på føden om nån mnd så må di ta datan å

Utrolig at du kjeder deg allerede nå...det er jo så tidlig! Jeg sitter på jobb, og hadde jeg vært hjemme, hadde jeg krøllet meg under dyna noen timer til. Eller i det minste laget meg en kopp te/infusion, og så krøllet meg sammen på sofaen med et teppe og en god bok!!

Men hvis dette ble for kjedelig kan du jo starte en diskusjon her inne eller noe? Vankelig å finne på noe moro å snakek om...jeg er så kjedelig når det kommer til sånt. Sorry!

Håper været oppe hos deg blir bedre snart!

Klem,m

har hatt go ti t å kjede mæ har vært heimeværanes sia i sept så byne å bi gal. e t vanli en arbeidsnarkoman så å sette stille e utruli vanskeli.
men d e nu heldivis godt sælskap her inne då[;)]

Skjønner dette! Skuleønske jeg hadde visst om dette forumet da jeg var sykemeldt før sommeren. Det hadde hjulpet meg når jeg så på Dr.Phil og Oprah for å få tiden til å gå. Det verste var at jeg begynte å følge med på en serie som het "søstre" og jeg MÅTTE se den hver dag. Kunne ikke gå steder i tilfelle jeg gikk glipp av den. HALLOO!!!!

Skal prøve å holde deg med selskap så lenge jeg ikke blir opptatt i jobb. Sitter her inne litt og sniker skjønner du!

M

ja d e utruli ka man kan bi hækta på. va faretruende nær å bi hækta på næsten aille serian på tv så sat å bytta mellom kanalan når d gikk fleir seria samtidli kunne jo ikkje gå glipp a no.

Back
Topp