Tralala, 4. desember

Det var en interessant kombinasjon du :p

Så bra han slokna fort :)

Det gjorde hun her også, men utslått av feber da :(
Ja men det var godt :)
Håper virkelig hun er bedre til i morgen!
 
SÅ flink hun er! :D

Hihi ja :D hun sitter på do og potte hver dag både i bhgen og hjemme.. men kun kommet tiss 3-4 ganger ved tilfeldighet :) viktigste er jo at hun er villig til å prøve, og at det kommer noe av og til :p
 
Det er ikke avansert nei, tar bare veldig lang tid med mye røring :p
Jeg har stått og stekt 2-3 forskjellige typer pannekaker og - det er litt mer jobb!

Hehe ja det tar nok mer tid! Flink og snill er du da, som velger å gjøre det :D;)
 
Nok en dag er nesten over! Skulle åpne tråd tidligere idag, men så rakk jeg ikke fordi jeg skulle ut å handle :p

Barna sover søtt, og har hatt en fin dag i bhgen :) jeg spurte om dem kunne ta hånd og fotavtrykk av Leoh, og det har dem gjort :D skal inn i babyboka hans :) ellers så går Leoh mer enn han krabber nå :D

Og mens Liana satt på potta i ikveld, så spratt hun plutselig opp og begynte å presse.. jeg sa hun måtte sette seg ned igjen, for jeg skjønte hva som skjedde! Og da har hun bæsjet for første gang i potta :D:D var jo helt tilfeldig, men nå har hun kansje sett at det er sånt man gjør der :p og vi begge var enige om at hun var såååå flink og stor jente;)
Gratulerer med vel gjennomført pottebæsj til Liana!!:D
 
Så flink Liana er :D et stort steg det der!!! :)
Kjekt om man ser tegnene deres, å hive de på potta ;) Hvis de vil såklart!

Ja hun var jo flink :D ikke ofte det kommer annet enn promp.. men vi skryter mye av hun når det først skjer noe :) det er bare det at hun stort sett ikke gir inne noe som helst tegn før hun skal tisse eller bæsje! Ikke har hun noe spesielt rutine på når hun bæsjer heller.. det har Emira alltid hatt :p
 
Jeg tror jeg er ferdig med oppgaven!
Mangler ca 100 ord for å være innenfor minimumskravet, men det fikser jeg raskt når jeg går gjennom for å rette opp en gang i kveld.
2-årskontrollen ti Lillebror ble avlyst i dag. Det så jeg at det hadde kommet melding om når vi var ute av døra på vei til bussen. I frykt for å skuffe en bussklar 2-åring tok vi bussen likevel og fikk unna et par ærend i byen, besøkt helsestasjonen og lekt litt og fikk ny time - om over en måned!
Han ble da levert i bhg kl 11, så dro jeg hjem og fikk skrevet!
Mannen kom hjem etter lunch og hadde handlet planter - julestjerner :D Jeg tror han har litt dårlig samvittighet fordi jeg slang en kommentar i morges om at jeg føler jeg blir belastet litt vel mye når det gjelder barna :p

Nå skal jeg begynne prosjekt grøt til middag. En melkefri (tør ikke gi så mye melk til Lillebror enda), en vanlig (mannen og T er sære :p) og en lavkarbo-rømmegrøt til meg (jeg er ikke så glad i risgrøt egentlig!)
Heldigvis er jeg glad i å lage forskjellige ting når jeg har tid
:D:D:D
Grattis med ferdigskrevet oppgave! Blir godt å få levert den fra seg.:)
Koselig med en bytur selv om kontrollen ble utsatt.
 
God kveld!

Jeg har ligget på sofaen med hodepine hele dagen. Har nesten ikke stemme heller :confused:

Hermine har vært på julebord i bhg idag :) fått servert pinnekjøtt og gelé til dessert!

Hun var i fin form i morges og hele dagen men da jeg hentet henne var hun varm. :( Dårlig matlyst og slapp, og feber nå i kveld. Hun klaga over au i ryggen så ga henne en paracet.

Da jeg sa "stakkars liten er du syk" så begynte hun å gråte og sa "nei, neeeei, æ e ikke syk!". Så da måtte jeg trøste og si at hun ikke var syk, bare litt feber :p
God bedring til dere begge!! Greit å bli ferdig med sjukdommen før jul, da.:)
 
Hvordan går det med bleiesluttprosjektet deres???
Der går bra, takk som spør.:) Hun har skvetta litt på gulvet her hjemme, men i bhg har de bare hatt ett uhell, da de glemte å ta på henne bleie under tykkdressen.
Hun har begynt å si ifra at hun må tisse sent på kvelden, så vi har potte stående oppe på gangen. I natt tissa hun kl.02.30 også, så jeg vil påstå at det går veldig bra.:)
 
Der går bra, takk som spør.:) Hun har skvetta litt på gulvet her hjemme, men i bhg har de bare hatt ett uhell, da de glemte å ta på henne bleie under tykkdressen.
Hun har begynt å si ifra at hun må tisse sent på kvelden, så vi har potte stående oppe på gangen. I natt tissa hun kl.02.30 også, så jeg vil påstå at det går veldig bra.:)
Så flott da :)

Da er hun nok bleiefri før hun er 2.5 ;)
 
God bedring til dere begge!! Greit å bli ferdig med sjukdommen før jul, da.:)
Takk!

Hehe, så mye svineri som går i bhg nå så er dette ingen garanti for at vi er friske til jul :eek:
 
Hermine begynte å kaste opp rundt midnatt. :( Tre ganger på 30 min, så gikk det 30 min før det kom enda en runde. Stakkars liten så grusomt å se på :(

Var heldigvis forberedt, hadde en balje under senga i tilfelle, og våkna fordi jeg hørte hun svelget. Så har fått alle rundene i balja, og ingenting på klær e.l. Sitter i senga med henne på fanget nå, får uansett ikke sove så kan like gjerne sitte oppe med henne.

Veeeeldig glad for at dåpen var forrige helg og at jeg er ferdig med eksamen!!!
 
Hermine begynte å kaste opp rundt midnatt. :( Tre ganger på 30 min, så gikk det 30 min før det kom enda en runde. Stakkars liten så grusomt å se på :(

Var heldigvis forberedt, hadde en balje under senga i tilfelle, og våkna fordi jeg hørte hun svelget. Så har fått alle rundene i balja, og ingenting på klær e.l. Sitter i senga med henne på fanget nå, får uansett ikke sove så kan like gjerne sitte oppe med henne.

Veeeeldig glad for at dåpen var forrige helg og at jeg er ferdig med eksamen!!!
Stakkars liten :-(
Riktig god bedring.
Håper hun blir bedre utover dagen... Og at dere slipper unna.... Æsj.. Vet hvor angst du har for det. Er det verste altså!
 
Stakkars liten :-(
Riktig god bedring.
Håper hun blir bedre utover dagen... Og at dere slipper unna.... Æsj.. Vet hvor angst du har for det. Er det verste altså!
Takk!

Er bare sjeleglad for at vi har fått alt i balja!!! Ikke et eneste klesplagg er skittent!

...håper vi slipper smitte. Spriter og klorer!!!
 
Hermine begynte å kaste opp rundt midnatt. :( Tre ganger på 30 min, så gikk det 30 min før det kom enda en runde. Stakkars liten så grusomt å se på :(

Var heldigvis forberedt, hadde en balje under senga i tilfelle, og våkna fordi jeg hørte hun svelget. Så har fått alle rundene i balja, og ingenting på klær e.l. Sitter i senga med henne på fanget nå, får uansett ikke sove så kan like gjerne sitte oppe med henne.

Veeeeldig glad for at dåpen var forrige helg og at jeg er ferdig med eksamen!!!
Usjameg, stakkars Hermine :(
Håper virkelig det forsvinner like fort som det kom!
Men fantastisk at dere har fått alt i balja da!
 
Hermine begynte å kaste opp rundt midnatt. :( Tre ganger på 30 min, så gikk det 30 min før det kom enda en runde. Stakkars liten så grusomt å se på :(

Var heldigvis forberedt, hadde en balje under senga i tilfelle, og våkna fordi jeg hørte hun svelget. Så har fått alle rundene i balja, og ingenting på klær e.l. Sitter i senga med henne på fanget nå, får uansett ikke sove så kan like gjerne sitte oppe med henne.

Veeeeldig glad for at dåpen var forrige helg og at jeg er ferdig med eksamen!!!

Ja det stikker i mammahjertet når disse små kaster opp! Det er jo så ubehagelig og grusomt! :( håper det har roet seg litt og at dere får slappe av..

Husker første gang Emira fikk omgangssyke! Jeg var jo helt på gråten når jeg så hvor fælt hun hadde det under oppkasten :(
 
Back
Topp