Traktekaffe

Frøken Ustrøken

Gift med forumet
Ja, dere kaffekjerringer som ikke har noe sånn fancy kaffemaskin e.l., men bare en helt standard kaffetrakter - hvilken kaffe bruker dere daglig??:-) Her drikker vi mye kaffe i løpet av en dag, så blir dyrt i lengden hvis vi skal kjøpe sånn fancy kaffe:-P Har blitt litt mer sær på kaffesmaken etter at jeg ble gravid, så tar gjerne imot tips til rimelig og god kaffe:-)

Synes Evergood og Friele frokostkaffe er ok. Ellers så kjøpte jeg en mørkbrent fair trade på rema som var fin, husker jo ikke navnet...

Vi brukte bare evergood før, men har gått over til den blå til coop og kjellsberg:) syntes evergood ble litt besk. Men har kaffemaskin å :) den bruker vi ikke når vi har gjester :p

De vi leier av sverger til Friele (er fra Bergen må skjønne!:-P), så jeg har jo drukket en del av den nå i sommer :-) Ok den altså, men jeg syns det er så små poser:confused: Sikkert bare noe jeg tror, men:-P

Gubben var mer kresen før på hva han drakk - tror det var evergood sin det måtte være. Men myknet opp og drikker det meste nå sålenge det er kaffe :-). Jeg drikker også det meste :-)

Her går det mest i Evergood kaffe :) og blå java fra coop :)

Friends fair trade kaffen. Men jeg er ingen kaffenerd, så jeg vet ikke om den er bra eller dårlig. Jeg bare liker den :)

Java fra Kaffebrenneriet (bønner) eller Evergood.

Back
Topp