Traff hjertet mitt...

[:D]steinbukken?????   ingen andre som har det stjernetegnet her?? hehe

Kan du være så snill å sjekke løven også?

[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Morro å se at så mange er interessert...her kommer,
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"] 
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]LØVEN:
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Personlighet.
En løve er en løve. Den er en konge som har
behov for å vise seg frem i ulike sammenhenger. Den vil
ofte være midtpunktet på jobb, i familien og i selskapslivet.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]I motsetning til krepsen vil løven være naturlig å finne i lederposisjoner i samfunnet eller i lokale lag. Løven liker å styre omgivelsene rundt seg og finne til makten.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Løver trenger klare grenser slik at de ikke løper helt løpsk i sin higer etter å dominere. Hvis løven ikke får respekt, så kan den føle seg helt utenfor. Det er viktig at andre vet hvem som er sjefen.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Løver forsvinner ikke inn i en fantasiverden omgitt av følelser. Løven elsker å eksponere seg i den fysiske verden og lever dag for dag. De trives i rampelyset der hvor ting skjer.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Løver går ikke av veien for å vise sine følelser på sin vei for å oppnå posisjoner. Den kan dele av seg selv, så lenge den oppnår noe. Når dette kan hjelpe den i nå målet.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Det verste som kan skje for en løve er at han blir for opptatt av å nå toppen. Dette kan utvikle et enormt ego og kan gå ut over mange andre i hans omgangskrets. Arbeidskolleger kan oppfatte en slik fremferd som arrogant.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Løver kan imidlertid være veldig familietilknyttet. De verner om sin familie og venner og kan gå ganske langt i sin beskyttelse av disse. Familien kan bli ansett for et uttrykk for en løves suksess. Den er et symbol på at han har lyktes, og at han får etterkommere gir han stor tilfredsstillelse. De er som en del av han.

[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Kjærligheten.
Løvens personlighet kommer også til uttrykk i kjærlighetslivet. Løven tar vare på den og de han elsker, og kan overraske med gavedryss og komplimenter. Det som han imidlertid venter til gjengjeld er at partneren setter pris på dette og gir han anerkjennelse. Løven vil ha noe tilbake for det han ofrer, hvis ikke blir han usikker.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Løver er stabile og lojale og forventer det samme av partneren. Løven liker ikke en partner som virker ubestemt og usikker. Det er viktig å skape en god familie hvor han ikke risikerer ustabilitet. Et sidesprang fra partneren vil utløse løvens brøl.

[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]STEINBUKKEN[:D]
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Personligheten.
Steinbukken har sterk vilje og er engasjert i det som opptar
den. Steinbukker har et stort behov for å bil respektert.
Steinbukken lar ikke hverdagen styres av flaks og
tilfeldigheter. Den har tro på at hardt arbeide er det som fører til målet og visjonen.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Steinbukker er perfekte som ledere. De funderer ofte over hvordan man best kan styre et prosjekt, og kan også være gode rådgivere for andre. De skjønner lett hvordan ting bør gjøres. Det negative kan være at en Steinbukk har problemer med å gi fra seg arbeidet til andre. Sitter den i en lederposisjon så kan delegering av ansvar være problematisk. Steinbukken bruker heller noen ekstra kvelder på å gjøre ting selv. Dette kan igjen være negativt overfor medarbeidere som kan føle manglende tillit. Steinbukken vil gjøre tingene selv for å være sikker på at den ikke blir stilt til ansvar for dårlig arbeide. Det vil den ikke ha på seg.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]En slik streben etter å være perfekt kan ha negativ innvirkning på enkelte Steinbukker. Hvis et prosjekt mot formodning skulle gå galt så kan de bli rammet av en fryktelig skyldfølelse.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Steinbukken har kontroll på sine følelser og forventer det samme av andre. Det er sjelden at en Steinbukk eksploderer i sinne. Den stiller ganske små krav til andre, men høye for seg selv.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Steinbukkene kan virke beskjedne. Det utgir ikke mye av seg selv til personer som de ikke kjenner veldig godt. Denne beskjedenheten vil ofte være falsk, for Steinbukken er trygg på seg selv. Steinbukken trenger ikke å danse på bordet på fester, de foretrekker at andre gjør det.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Steinbukken liker tradisjoner og har en sterk ansvarsfølelse. Den tar ansvar for andre mennesker, men fallgropen er at de kan bli utnyttet av andre.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Kjærlighet.
Steinbukken fremtrer ofte som beskjeden. Det kan derfor være vanskelig å komme i kontakt med den.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Steinbukken er ikke flink til å vise følelser i et forhold. Det viktigste er tryggheten og at det er den rette personen. Her tas det ingen sjanser.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Steinbukken har behov for kontroll over det som skjer. I et slikt forhold kan det bli lite frihet for partneren. Til gjengjeld får man en lojal og trofast partner.

ORIGINAL: Snickgrl

jeg har alltid hatt det problemet, alle horoskop jeg har lest snakker om hvor ryddige og pertenlige vi jomfruer er... kom å se i leiligheten min... hihi ikke mye ryddig til tider... jeg tar det i omganger, eller når jeg venter besøk...

og sambo er veldig ryddig hihi derfor jeg valgte han.. hehe

jeg hater skolen så noen forsker blir jeg neppe... ( men er veldig glad i å finne ut av ting og hjelpe andre) så jeg har vel laga min egen versjon av jomfruen... :)

Men det er nok flere jomfruer som kanskje er som deg oxo vettu:) alt kan jo ikke stemme på alle liksom...[:D][:D][:D]

[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Her kommer FISKENE:
[:D][:D][:D][:D]
Fisker er i kontakt med sine følelser, og det vil aldri være
aktuelt å gå på akkord med dem. Fisker liker derfor å reise
inn i en drømmeverden og lukke resten av samfunnet ute.
Den fysiske dimensjonen i livet er derfor et suppliment til den
åndelige tilværelsen.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Siden fisker er følelsesmennesker kan de også lett registrere andres emosjonelle sider. De merker fort når en annen person er lei seg, glad eller sint.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Fisker er glade i kulturelle opplevelser, som musikk og teater. Dette har også sin bakgrunn i at de elsker å flykte inn i en drømmeverden. Fisker er ofte tiltrukket av feminine aktiviteter og du finner dem ikke ofte under bilen igang med å tappe motoroljen.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Kontakt med følelsene kan også resultere i kreativitet og skaperevne.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Fiskene lever i nuet, det er viktig å leve hver eneste dag, eller mer presist sagt; Fiskene nyter hver dag i livet, noe som kan resultere i at de mister kontakten med dagliglivet. En fisk må passe seg fra å bli for opptatt av sin egen fantasiverden. Det kan medføre at de mister kontakten med "den virkelige verden".
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Fisker er veldig tålmodige overfor andre mennesker. Dette kan av og til gå litt for langt ved at de ikke setter klare fornuftige grenser, både overfor seg selv og andre.
Fisker liker å være i parforhold. De er romantiske og liker å la seg rive med. Å være alene er problematisk for en fisk. Siden fisker er i kontakt med sine følelser, vil de som er i et forhold med en fisk oppfatte at fisken er lojal og engasjert i forholdet.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Fisker er i stand til å overraske i forhold og de liker lange stabile forhold. Problemet med en fisk kan være at de ikke lar deg slippe inn til sine innerste følelser og tanker. Dette kan gi en følelse av at de ikke er særlig engasjert i deg, så hvis du er en person som trenger mye oppmerksomhet og bekreftelse, så er kanskje ikke en fisk den rette for deg.

Ha ha ha.. Det stemmer så bra og det har det alltid gjort[:D][:D][:D]
På både godt og vondt[;)]

Takk Becca!!

ORIGINAL: Monicus

Ha ha ha.. Det stemmer så bra og det har det alltid gjort[:D][:D][:D]
På både godt og vondt[;)]

Takk Becca!!

Just Nice[:D][:D]
Moro å sjekke hvor mye som faktisk kan stemme på slike ting:)

ORIGINAL: Becca

Skytte er en bra rase[:D][:D]

Kunne ikke sagt det bedre selv

ja ikke sant...synes du er driiit flink jeg...oxo spylervæske og da du...ikke verst

enn tyren da?

har du lyst til å finne vekten for meg?? spennende dette[:)]

[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Vekten...
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Vekten har ofte mange venner fordi de er i stand til å opptre i ulike sammen-
henger. De har en evne til å innstille seg etter sine omgivelser.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Vekter er ofte flinke på skolen og i arbeidslivet. De er tørste på kunnskap og selvrealisering gir dem tilfredsstillelse.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Vekter har ofte en god sosial intelligens. De er svært omgjengelige og de er ofte svært godt likt av andre. Vekten egner seg godt som diplomat, da den er flink til å veie relevante argumenter og finne løsninger. Vekten er også en god lytter. Dette er evner som ofte bringer dem langt i arbeidslivet. Det er imidlertid ikke naturlig å finne dem i lederposisjoner. Lederegenskaper forutsetter ofte at man er i stand til å være noe hensynsløs overfor andre mennesker og det passer ikke for vekten.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Evnen til å analysere og veie argumenter kan føre til at Vekter kan bruke noe lang tid for å fatte sine beslutninger. Det er viktigere å komme frem til et riktig og godt resultat, enn at det skal være effektivitet.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Vekten kan ikke fordra personer som er skråsikre i sin sak. Det er alltid flere sider av en sak, og alle skal analyseres og veies.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Vektens evne til å objektivt vurdere alle forhold, kan gå ut over evnen til å la seg rive med.
Selvrealisering og materielle verdier kan bli mer sentralt i en Vekts liv enn å være i kontakt med sine følelser.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Vekten tåler at livet svinger. De har sin misjon i å skape balanse, så nye vindkast kan bare være en utfordring.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Kjærligheten
Vekter vil sannsynligvis egne seg som meglere og jurister. Disse er ofte preget av å være noe formelle og har en tendens til å tolke i hjel en hver situasjon. Her vil du ikke finne noen person som er sterkt opptatt av sitt følelsesliv. Vekten kan godt prate om temaet, men er neppe særlig i kontakt med sine egne følelser. Det positive med dette er at en Vekt kan akseptere veldig mye fra sin partner. Her vil du nok finne frihet i et forhold. Å forvente respons med mye følelser vil man neppe finne. Du bør derfor finne en Vekt hvis du er av samme type som vekten. Vekten er et veldig hyggelig selskap og de kan prate i timevis om følelser, bare de slipper å realisere dem.

[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Tyren..
Tyren kan ikke samenlignes med dyret i stjernetegnet
på samme måte som Væren. Tyren er langt mer rolig og
avbalansert.Tyren trenger ikke stadige forandringer i livet,
men liker den trivielle hverdagen.

Tyren utfører ikke sine gjøremål raskt og uoverveid. Tyren er avbalansert og tar seg godt tid med det han ønsker å utrette. En fordel med dette er at Tyren er grundig i sitt arbeide. Tyren lar seg derfor sjelden stresse opp, men er et rolig og behagelig vesen.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Tyren kan også oppfattes som sta av omgivelsene. Når målet er satt, skal det nås, og det skal gjøres sikkelig.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Mange liker å ha Tyrer som venner, fordi de er så behagelige i sitt vesen, men hvis en Tyr tenner på alle pluggene så trenger de ikke å være så lette å ha med å gjøre. Det skjer imidlertid svært sjelden. Er du blitt venn med en Tyr så vil vennskapet som regel vare livet ut.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Tyren liker å herske i sitt hjem, og er ofte også dyktig med dette. Stabilitet og ro er viktig for Tyrer. Det er også svært viktig å ha et ordnet hjem, hvor alt til en hver tid er i sin skjønneste orden.
Som å ha orden ellers i livet, så ønsker Tyren også orden i sitt kjærlighetsforhold. Tyren er trofast, og de vil aldri svikte den personen de er i forhold med.
Tyren orker imidlertid ikke lange leksjoner om følelsesliv og gjennomtolkning av kjærlighetslivet.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Tyren har sans for tradisjoner og ritualer. Noen kan også oppfattes ganske gammeldags i sine holdninger til sammlivet mellom to mennesker.
Vil du ha en stabilt, trygt og fysisk forhold, så kan en Tyr være den rette for deg. Disse gode tingene kan imidlertid få betydning for din frihet i forholdet. Tyren forventer at du også er trofast og stabil i som partner. Tyren er flink til å tigi, men kan bli rasende når han først føler seg urettferdig behandlet.

takk :) vet egentli ikke om jeg er så avbalansert... jo kanskje...eller lat :)

ORIGINAL: lillemæj

takk :) vet egentli ikke om jeg er så avbalansert... jo kanskje...eller lat :)

Jeg er tyr da.. Og mye av det stemte bra på meg ja.. [:)]
Syns det var morsomt å lese!!

eg er tvilling å det paste kjempegodt t meg.udenom det me følelsane på slutten.der he eg blitt møye bere itte eg fant rett mann.nå klare eg opna meg å snakka om alt me følelsane[;)] trur det e pga at eg føler meg hailt trygg på an.tilogmed klart å slått meg til ro ilag me an,men e møye rastlause så hender ofte eg begynner me husarbeid,eller noe saint på kveldane.hehe[:D]

ORIGINAL: Becca

[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Her er til alle som er
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]JOMFRUEN
Jomfruen er perfeksjonisten blant tegnene.
Jomfruen er flittig og er i stand til å skape balanse i kaoset.
Tegnet representerer en gruppe flittige mennesker som
ønsker å yte sitt beste ved å tilegne seg kunnskap og
bruke denne i sitt arbeide.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer kan oppfattes som noe innadvendte og i motsetning til Løven så liker de å trekke seg noe tilbake fra forsamlingens midtpunkt. Dette betyr ikke at de ikke får med seg ting. De registrerer det meste, men er ikke alltid like inkluderende.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]En jomfru kan være uten sosial kontakt over lengre perioder. De har ikke behov for til en hver tid å være omgitt av andre mennesker.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer lever sitt liv igjennom prosjekter. Sånn sett kan de bli svært flinke på skolen og i arbeidslivet. Å ta frem arbeidet en lørdagskveld er ikke en fremmed tanke for en Jomfru. Derfor kan man ofte finne Jomfruer i krevende stillinger, eks forskere.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruen er opptatt av struktur i omgivelsene sine. Å pleie kropp, sjel og sitt hjem er en selvfølge. Men dette kan da ta oppmerksomheten fra jomfruens sosiale intelligens. Jomfruen higer etter det perfekte. Dette kan gi negative utslag overfor de menneskene som Jomfruer omgir seg med. Ikke alle har de samme drivkreftene for å oppnå det perfekte liv.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer kan ha en tendens til å undertrykke sine følelser. Følelsene får i hvert fall ikke ta overhånd og fortrenge dens visjoner.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Dette tegnet representerer en person som er flink til å analysere og finne logiske løsninger på problemer.

Kjærligheten.
Jomfruen kan ha en tendens til å undertrykke sine følelser. De er ikke opptatt av å realisere følelsene sine.
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer tar seg god tid med å velge partner og aller helst så bør du være av samme type som en Jomfru for å få et godt samliv. Lange samtaler om følelser og romantikk er ikke på sin plass. Hvis du derimot liker samtaler som er knyttet til dagliglivet og jomfruens karriereplaner og lignende så har du funnet den rette. Hvis du liker å sitte i en armkrok å gråte, så bør du finne en som ikke er født i dette tegnet. Jomfruer liker den perfekte partner. Den som passer inn i jomfruens drømmer.

Dette stemte skummelt godt.. *grøss*

Back
Topp