Jonathan`s mamma
Gift med forumet
[:D]steinbukken????? ingen andre som har det stjernetegnet her?? hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snickgrl
jeg har alltid hatt det problemet, alle horoskop jeg har lest snakker om hvor ryddige og pertenlige vi jomfruer er... kom å se i leiligheten min... hihi ikke mye ryddig til tider... jeg tar det i omganger, eller når jeg venter besøk...
og sambo er veldig ryddig hihi derfor jeg valgte han.. hehe
jeg hater skolen så noen forsker blir jeg neppe... ( men er veldig glad i å finne ut av ting og hjelpe andre) så jeg har vel laga min egen versjon av jomfruen... :)
ORIGINAL: Becca
[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Her er til alle som er[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]JOMFRUEN[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Personlighet.
Jomfruen er perfeksjonisten blant tegnene.
Jomfruen er flittig og er i stand til å skape balanse i kaoset.
Tegnet representerer en gruppe flittige mennesker som
ønsker å yte sitt beste ved å tilegne seg kunnskap og
bruke denne i sitt arbeide.[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer kan oppfattes som noe innadvendte og i motsetning til Løven så liker de å trekke seg noe tilbake fra forsamlingens midtpunkt. Dette betyr ikke at de ikke får med seg ting. De registrerer det meste, men er ikke alltid like inkluderende.[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]En jomfru kan være uten sosial kontakt over lengre perioder. De har ikke behov for til en hver tid å være omgitt av andre mennesker.[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer lever sitt liv igjennom prosjekter. Sånn sett kan de bli svært flinke på skolen og i arbeidslivet. Å ta frem arbeidet en lørdagskveld er ikke en fremmed tanke for en Jomfru. Derfor kan man ofte finne Jomfruer i krevende stillinger, eks forskere.[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruen er opptatt av struktur i omgivelsene sine. Å pleie kropp, sjel og sitt hjem er en selvfølge. Men dette kan da ta oppmerksomheten fra jomfruens sosiale intelligens. Jomfruen higer etter det perfekte. Dette kan gi negative utslag overfor de menneskene som Jomfruer omgir seg med. Ikke alle har de samme drivkreftene for å oppnå det perfekte liv.[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer kan ha en tendens til å undertrykke sine følelser. Følelsene får i hvert fall ikke ta overhånd og fortrenge dens visjoner.[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Dette tegnet representerer en person som er flink til å analysere og finne logiske løsninger på problemer.
Kjærligheten.
Jomfruen kan ha en tendens til å undertrykke sine følelser. De er ikke opptatt av å realisere følelsene sine.[font="verdana, arial, helvetica, sans-serif"]Jomfruer tar seg god tid med å velge partner og aller helst så bør du være av samme type som en Jomfru for å få et godt samliv. Lange samtaler om følelser og romantikk er ikke på sin plass. Hvis du derimot liker samtaler som er knyttet til dagliglivet og jomfruens karriereplaner og lignende så har du funnet den rette. Hvis du liker å sitte i en armkrok å gråte, så bør du finne en som ikke er født i dette tegnet. Jomfruer liker den perfekte partner. Den som passer inn i jomfruens drømmer.