TR smerter..

Honningblomsten

Forumet er livet
Mine har blitt 10 ganger værre etter svangerskapet![8|] Noen ganger er det så ille at jeg må stoppe det jeg holder på med å legge meg ned[&o]
Er det sånn hos dere? Eller burde jeg få sjekket det opp?

ka er det[8D]?

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: Gudle i magen

ka er det[8D]?

Tante rød[;)] Mensen.. hehe

åja heheh domme meg[8D] huff so fælt. Faktisk noen ganger her so er det mye vondere nå enn før eg blei gravid.

Mine har blitt 10 ganger værre etter svangerskapet![8|] Noen ganger er det så ille at jeg må stoppe det jeg holder på med å legge meg ned[&o]

Jeg har egentlig altid hvert heldig med TR smert, men etter graviditeten har de hver helt for j...... Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nesten og de varer nesten hele perioden og før hadde jeg de kun en dag. uff så vondt...

Hos meg er det omvendt. Før hadde jeg smerter fra hel¤#% men det har blitt bedre og bedre etter hver gang jeg har født. 

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Fisj og fy, 100 ganger verre nå enn det var før[:@]

Sign [:'(][:'(]

ORIGINAL: indigo85

Jeg har egentlig altid hvert heldig med TR smert, men etter graviditeten har de hver helt for j...... Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg nesten og de varer nesten hele perioden og før hadde jeg de kun en dag. uff så vondt...

Samme her! [:'(]

Der har det gått omvendt for meg. Ofte fungerte jeg ikke når jeg hadde eggløsning, jeg måtte ligge i skje i kanskje en time før det bedra seg. Og hadde mye vondt da jeg skulle få mensen.

Nå vet jeg ikke hva sånne smerter er lenger.

Har ikkje fått att mensen enda, Jippi!!!!! Eller kansje eg har gått rett over i menopausen[8|]

Men, etter nr 2 vart eg veldig mykje verre når det gjeld menssmerter. Var faktisk ofte sengeliggande første dagen av mensen dei første par åra etter han var fødd.

Har hørt at mensensmertene ofte endrer seg etter fødselen- enten til det bedre eller til det værre. Jeg hadde helt syyykt vondt før jeg ble gravid. Fikk ikke sove av smertene og ble ekstremt kvalm fordi det gjorde så vondt. NÅ er det bare bittelit murringer. Helt fantastisk. Jeg vet hvor ille man kan ha det, så unner ingen TR smerter altså...Blæh[:o][&:]

ORIGINAL: Sukkerklump

Jeg får fryktelig vondt jeg..[&o] Til tider må typen sitte seg på magen min for jeg har så vondt..[:(]

Jeg vrir meg i smerte og gråter til og med.. Og han masserer og trykker og sitter seg på meg...[&o]

Og jeg er av de få som aldri tar paracet..[:'(]

Hvis det er så vondt så kan det være bedre å ta den paraceten, så det letter litt enn ikke å ta den.

Sa det akkurat til mannen her, at mine menssmerter har forandra seg veldig. Før jeg ble gravid hadde jeg ganske vondt i magen, men nå sitter det som et skudd i ryggen. Sånn var fødselen og, kjente det ikke i magen, mens ryggen holdt på å ta knekken på meg!

Hadde syke menssmerter før jeg ble gravid[&:] Men har faktisk ikke fått den igjen ennå[8|] Håper det snur til det bedre når den melder sin ankomst[8D]

Hva er Tante rød???? [8|][8|]

ORIGINAL: Tessy_

Tanten min[:)]

Hehe[8D] Jeg har ikke sett noe til hu siden tulla kom [8|]

Tanten min[:)]

Hehe[8D] Jeg har ikke sett noe til hu siden tulla kom [8|]