Trøttheten tilbake.

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Føler at jeg har blitt så trøtt og sliten igjen. Ikke like ille som i de første ukene hvor jeg sovnet hvor som helst, men dog kan jeg sove en time på dagtid uten problemer ;)

Flere som er trøtte igjen?

Jaa, jeg kan fint sove 2-3 timer på ettermiddagen. For så å sove 6-7 timer på natta. Bortsett fra at nattesøvnen blir veldig forstyrret av minst 3-5 dobesøk hver natt, og da er det ikke alltid lett å sovne igjen med en gang.

Jeg har dårligere søvn nå, sover veldig lite og står opp når mannen drar på jobb i 5.30 tiden. Får ikke til å sove dupp i løpet av dagen, noe som er veldig dumt, for den eneste tiden på døgnet jeg ikke har vondt er når jeg sover :)

Jaa, jeg kan fint sove 2-3 timer på ettermiddagen. For så å sove 6-7 timer på natta. Bortsett fra at nattesøvnen blir veldig forstyrret av minst 3-5 dobesøk hver natt, og da er det ikke alltid lett å sovne igjen med en gang.

Samme her.
Den doflyinga går meg på nervene.. Også er jeg så tørr i munnen om natta at jeg MÅ drikke vann også :-P

Huff ja, sover 6-8 timer om natta, og må også ha en hvil på dagen i minst 2 timer, allikevel gjesper jeg som en gal kl 17 :-P

Samme her. Sover en time hver ettermiddag, og sover alikevel gjerne 9 timer på natten, med litt dobesøk underveis da ;) Lite energi har jeg også. Får gjort særdeles lite for tiden.

Ja! Er konstant sliten føler jeg og får liksom aldri nok søvn! Passer dårlig i kombinasjon med at jeg må opp et par ganger for å tisse på natten og ofte sliter med å sovne igjen da jeg først har våknet!

Zzzz... :)

Jeg gjesper meg gjennom nattasangen til storebror hver kveld, og når nyhetene er ferdig på tv2 så gir jeg som regel opp! Er utrolig sliten å trøtt i kroppen, men vi lader jo opp til noe stort så vi trenger det nok :-)

Når jeg leser for småtrolla her til kvelden gjesper jeg som en gal, og da er klokka halv åtte.. Kan fint legge meg ni og stå opp halv åtte når barna skal i barnehage.. Men det er som flere skriver, kanskje dobesøk hver 3time og må vri meg litt etter hver gang før jeg sovner igjen..

Sover litt om natta selv. Vanskelig å finne side å sove på. Det er alltid godt å se at man ikke er alene.

Føler at jeg har blitt så trøtt og sliten igjen. Ikke like ille som i de første ukene hvor jeg sovnet hvor som helst, men dog kan jeg sove en time på dagtid uten problemer ;)

Flere som er trøtte igjen?
Jeg har begynt å bli veldig trøtt de siste dagene.
Kan nesten sovne på sofaen om kveldene nå.
Det er vel kroppen som trenger å lade opp batteriene, og som innstiller seg på våkenetter osv?

Samme her.
Den doflyinga går meg på nervene.. Også er jeg så tørr i munnen om natta at jeg MÅ drikke vann også :-P
Og da blir det enda mer tissing :-P Prøver å ikke drikke om natta hvis jeg ikke MÅ, for det er akkurat som blære bare tåler 2 slurker med vann før den er full for tiden.

Jeg er trøtt for tiden ja, men det har nok sammenheng med at jeg sover fryktelig dårlig om natta nå. Umulig å finne gode liggestillinger og må opp og tisse hele tiden + drikke da jeg sover mye med munnen åpen pga tett nese/hovne slimhinner. Sliten og lei, selv om jeg vet det er bagateller.... ;-)

Jeg er trøtt for tiden ja, men det har nok sammenheng med at jeg sover fryktelig dårlig om natta nå. Umulig å finne gode liggestillinger og må opp og tisse hele tiden + drikke da jeg sover mye med munnen åpen pga tett nese/hovne slimhinner. Sliten og lei, selv om jeg vet det er bagateller.... ;-)
Jeg bare stiller meg bak denne! Gleder meg til bebis utenfor magen :)

Trøtt, trøtt og trøtt. Og det er utrolig deilig å sove litt på dagen. Sover nesten bedre på dagen enn på natta. Må opp å tisse 2-3 ganger i løpet av natta. Og vondt å finne rn god stilling pga. Vondt i bekkenet.

Back
Topp