Trøtthet!

pineapple

Elsker forumet
Er så utrolig trøtt og uopplagt om dagen! Føles tungt å være på jobb og jeg har måttet ta meg en middagshvil hver dag den siste uken. Gjerne i flere timer, for så å sove like godt om natten igjenn. Er det flere som har det slik? Noen som vet hvor lenge dette kan vare?

Jess da..
Jeg er trøtt HELE tiden.. Kan sikkert sove hele døgnet om jeg kan..
Men det funker nok ikke[:-]

Men ofte så slokner jeg på sofaen på ettermiddagen.. [8|]

Jepp, vanvittig trøtt jeg også for tida!! Føler jeg går i en døs hele dagen, og bare lengter etter å få sove.. Husker at jeg var det da jeg skulle ha nr 2 også! Sov veldig mye de første ukene. Tror det ble bedre etter ca 12-14 uker..

Ja, jeg er også stuptrøtt om dagene, noe som ikke er noe særlig med en liten en på 9mnd som absloutt ikke deler min trøtthet[&o] hehe.. men går seg vel til snart håper jeg[:)]

jeg har begynt å bli veldig trøtt. var det utrolig mye forrige gang. sov i 2 timer etter jobb og la meg i 9 tiden på kvelden igjen. kunne sove døgnet rundt. var jeg på besøk hos folk så kunne jeg sovne mens jeg satt i sofaen. ganske plagsomt og slitsomt faktisk.

jeg er også veldig trøtt om dagen og trenger en middagshvil og gjerne en hvil til sent på ettermiddagen. Dessverre er det ikke alltid mulig. Men heldigvis gå det over når vi kommer til andre trimester

uff, akkurat nå er jeg glad jeg bare har ansvaret for meg selv. Må være utrolig slitsomt for dere andre som er så trøtte, som itillegg må ta dere av deres søte små. Håper dere har noen som kan avlaste dere litt [:)]

samme her. Stor oppussingsprosjekt, en gutt på snart et år som ikke sitter stille mer en 3 minuter og om 14 dager gifter vi oss. Gjett om jeg er trøtt[8|]

Back
Topp