Trøtthet?

LilleBall

Forumet er livet
Noen har peilig på hvorfor jeg er så heise trøtt HELE tiden?!

Jeg kan legge meg kl 21 og sove til 6, men alikevel er jeg trøtt som ett uvær [&:] Det har pleid og gå over utover dagen, men i det siste har jeg vært konstant trøtt. Når jeg sitter i sofaen sovner jeg nesten altså.. Jeg føler jeg ikke klarer ta meg av Maja når det er slik, og det skremmer meg [:(]

Har bestilt time hos legen, men fikk ikke før 15.05.. Og det er enda en stund til så... [:(]

August først? Kødder du???[:-][&:]

Trøtthet kan være så mangt... vitaminmangel, graviditet, dårlig søvn...[8|]

der ser du.. 15.05 skulle det stå.. Beklager!

Vitaminene mine tar jeg hver dag og jeg sover jo veldig godt, graviditet trodde jeg først siden mensen uteblei, men testene er negative.. [&:]

Begynte virkelig å lure på helse-norge igjen...[8D]
Mai var noe annet ja...
Håper du finner ut av det. Ikke noe moro å gå sånn.
Er litt sånn selv for tiden, men har perioder.

Lykke til!

jeg var sånn da jeg var i start fasen av depresjon... det var før jeg skjønte at jeg var deprimert, men så kom alle de triste følelsene og tankene. å da skjønte jeg jo hvorfor jeg kunne sove døgnet rundt og alikevel være trøtt som om jeg ikke skulle ha sovet mer enn et par timer om natta...

Jeg fikk fremskøvet timen min til i morgen.. Jeg kan ikke være slik!!! Stakkars Maja og hunden vår.. De får jo ikke det de trenger. Maja står i lekegrinden og hunden blir satt ute.. [:(] Jeg orker ingenting!!! Faen altså.. Håper de finner noe i morgen ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.. [&:]

Tusen takk for svar, jenter.. F"godt" og vite at det er flere som kan ha det slik.

Back
Topp