Trøtthet

Det er å absolutt lov :D Heller kanskje en time eller 2 med fult fokus på de små man har fra før og sove en dupp, enn å være halvveis med hele ettermiddag altså :p
Godt poeng! Skal prøve å få til litt hyggelig mammatid hver dag. Og spare krefter på annet, f.eks lage enklere middager de dagene vi er aleine.
 
Godt poeng! Skal prøve å få til litt hyggelig mammatid hver dag. Og spare krefter på annet, f.eks lage enklere middager de dagene vi er aleine.

Absolutt :D Om middagene er halvveis i noen uker, så tar man ikke skade av det altså. Det viktigste er trossalt å få i seg litt mat :D
 
En setning før hver lur [emoji23] Sov til kl 11 i dag. Etter frokost og en kort gåtur var jeg mer enn klar for en liten powernap igjen [emoji85]

Du har heldigvis 9 mnd å lese ferdig de bladene på [emoji28]
Sov og kos deg med god samvittighet altså [emoji93]
 
Klarer ikke kutte dem ut, og kunne sikkert sovet 12 timer sammenhengende om natta, om det hadde vært mulighet for det :p Men du er utrolig flink om du klarer å holde det gående hele dagen. Her er det ikke sjangs :hilarious:
Innimellom er jeg bare halvveis tilstede altså!! Ettermiddagen/tidlig kveld er verst :dead:
 
Jeg har ikke barn fra før og sliter med energien etter jobb, og når jeg har fri har jeg NULL energi. Må komme meg på fjelltur og fylt på energibeholdningen tror jeg[emoji28]
 
Er også utrolig trett om dagene,kan ikke huske at det var så ille med de to første svangerskapene...satser på at mini tar det meste av energien fra meg nå-så blir jeg kvikk igjen etter fødselen:) *lov å håpe:p
 
Jeg er trøtt hele døgnet jeg, trenger ofte et par dupper for å komme meg igjennom en hel dag[emoji85][emoji28] Eneste symptom jeg har er denne trøttheten samt ømme bryster[emoji848][emoji42]
 
Jeg er trøtt hele døgnet jeg, trenger ofte et par dupper for å komme meg igjennom en hel dag[emoji85][emoji28] Eneste symptom jeg har er denne trøttheten samt ømme bryster[emoji848][emoji42]

Ca samme som meg da. Bare at jeg kun er trøtt, ikke noe annet symptom :p kan bli litt kvalm bare om det går for lenge mellom hver gang jeg spiser :p
 
Er også utrolig trett om dagene,kan ikke huske at det var så ille med de to første svangerskapene...satser på at mini tar det meste av energien fra meg nå-så blir jeg kvikk igjen etter fødselen:) *lov å håpe:p

Jeg var vanvittig trøtt når jeg gikk gravid med dattera mi, var fort kvikk og rask etter fødselen :D Så kan være det ligger noe i det.
 
Back
Topp