Trøtthet

Svimla25

Glad i forumet
Mailykken 2025
Må vel være andre her inne som sniker til seg en liten dupp etter jobb, mens barna(et) ser på barnetv eller leker? :hilarious:
Jeg er helt håpløs om dagen, og det skjedde over natta. Gå fra å være en en rakett uten ro i ræva, til å være ikke eksisterende på jobb, og underholde lillemora med barnetv etter jobb så jeg får sovet en liten time :p
Gleder meg til jeg får energien min tilbake igjen:smiley-angelic001

Må vel være andre her inne som sniker til seg en liten dupp etter jobb, mens barna(et) ser på barnetv eller leker? :hilarious:
Jeg er helt håpløs om dagen, og det skjedde over natta. Gå fra å være en en rakett uten ro i ræva, til å være ikke eksisterende på jobb, og underholde lillemora med barnetv etter jobb så jeg får sovet en liten time :p
Gleder meg til jeg får energien min tilbake igjen:smiley-angelic001

Kjenner på den selv! Lite tiltakslyst og fryktelig trøtt av små anstrengelser [emoji28]

Har vært heeelt utslitt idag ihvertfall.. spent på om det er den nye trenden. Leggetid straks for å si det sånn :p og ja, Barne-TV og sofa høres kjent ut :bag:

Jeg er glad jeg ikke har barn akkurat nå (lurer på hvordan det skal gå neste gang [emoji23]), men jeg tar meg en hvil både her og der [emoji23] tror jeg kunne sovet gjennom hele 1.trimester.. så slipper jeg ihvertfall å være kvalm [emoji23][emoji85]

Jo, men mine dupper blir fort 2t i koma :hilarious: Så måtte kutte dem ut og satse på mer søvn om natta :happy:

Prøver å holde meg våken for å få flere timer sammenhengende i stede, så må legge meg snart :p

I dag var jeg helt ødelagt etter middag! Satt i sofaen og sov mens ungen så barne-TV. Og så sovna jeg når jeg gikk å la han i tillegg. Er supertrøtt enda, men er litt spent på nattesøvnen nå... Husker overhodet ikke når dette kom i forrige svangerskap, men tror ikke det kom så tidlig!

Er også skikkelig trøtt og må ta middagslur hver dag. Spent på hvordan neste uke blir, når jeg skal være hjemme aleine med 4-åringen 10 dager. Barnetv vil nok bli litt brukt som barnepass da:rolleyes:

Jeg er glad jeg ikke har barn akkurat nå (lurer på hvordan det skal gå neste gang [emoji23]), men jeg tar meg en hvil både her og der [emoji23] tror jeg kunne sovet gjennom hele 1.trimester.. så slipper jeg ihvertfall å være kvalm [emoji23][emoji85]

Fordelen med barn fra før er at tiden ikke går så sakte :p

Det er så fasinerende at det er så forskjellig fra dag til dag! I går var jeg helt fin, mens i dag er det som jeg ikke har sovet på hundre år.

Har vært heeelt utslitt idag ihvertfall.. spent på om det er den nye trenden. Leggetid straks for å si det sånn :p og ja, Barne-TV og sofa høres kjent ut :bag:

Godt det ikke bare er meg som bruker tv´n som barnevakt om dagen :p
Den trenden har nok kommet for å bli noen uker :sleep002

Akkurat nå misunner jeg deg :p Har i tillegg vært "alenemor" i snart 4 uker :o Dette tar på altså. Sover hver eneste anledning jeg har :p

Jo, men mine dupper blir fort 2t i koma :hilarious: Så måtte kutte dem ut og satse på mer søvn om natta :happy:

Klarer ikke kutte dem ut, og kunne sikkert sovet 12 timer sammenhengende om natta, om det hadde vært mulighet for det :p Men du er utrolig flink om du klarer å holde det gående hele dagen. Her er det ikke sjangs :hilarious:

I dag var jeg helt ødelagt etter middag! Satt i sofaen og sov mens ungen så barne-TV. Og så sovna jeg når jeg gikk å la han i tillegg. Er supertrøtt enda, men er litt spent på nattesøvnen nå... Husker overhodet ikke når dette kom i forrige svangerskap, men tror ikke det kom så tidlig!

Haha, her skrudde jeg på tv, satt meg i sofaen og sovna tvert. Våkna opp en time senere og skjønte ikke hvor jeg var eller hvilken dag det var :hilarious:
Tipper du får sove jeg. Om du våkner litt tidligere, så er du i hvertfall uthvilt (for en time eller to:hilarious:)

Er også skikkelig trøtt og må ta middagslur hver dag. Spent på hvordan neste uke blir, når jeg skal være hjemme aleine med 4-åringen 10 dager. Barnetv vil nok bli litt brukt som barnepass da:rolleyes:

Det er å absolutt lov :D Heller kanskje en time eller 2 med fult fokus på de små man har fra før og sove en dupp, enn å være halvveis med hele ettermiddag altså :p

Back
Topp