Trøtthet

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Da har trøttheten virkelig inntatt denne kroppen. Trodde jeg var trøtt i helgen pga reise og lite søvn men etter ungene er lagt sovner jeg på sofaen. Idag er jeg super trøtt selv om jeg sovnet tidlig igår .....så det er nok graviditeten som tar opp all energien her ja.....

Kjenner igjen den der! Har holdt på nå i et par dager, hvor jeg bare må ha en powernap på dagen.

Trøtt ja. Sitter på jobb nå og holder på å sovne. Har 2 timer igjen, men vurderer å gå hjem snart. For dette er bare tungt. Godt det er langhelg snart.

Trøttheten har tatt meg med storm, stitter å gjesper på jobb og i bilen. Hvis jeg ikke kjører selv sovner må jeg vare lukke øynene og når vi er hjemme kan jeg ikke sette meg ned før jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre :D

Å det kjipt er at det kommer så plutselig. Var på kafé i dag, gikk helt fint. Men i det jeg gikk ut døra-pang, stup trøtt og helt tom for krefter. Da var det rett hjem på sofaen

I dag har trøttheten virkelig truffet meg. Sov 1,5 timer på sofaen etter jobb, og er helt klar for senga nå kl 20

Back
Topp