Trøtthet

trulte

Elsker diskusjoner
Oktoberskatter 2014
Jeg er så veldig trøtt og sover hver ledig stund jeg kan. Står opp å spiser å går å legger meg igjen. I ukene er jeg bare en zombie på jobb og skulle heller vært i sengs. Er det noen av dere andre som har hatt det slikt og vet når det evt går over?

Jeg har det akkurat likt... Er så utrolig trøtt og sliten, har vært det i flere uker nå, i tillegg til kvalm. Men faktisk er det trøttheten som er verst. Orker nesten ingenting, det eneste jeg tenker på er når jeg kan sove.. ;) ikke så lett når jeg har ei jente på 2,5 år og hunder, hester, hus og heim å holde :) i tillegg må jeg jo på jobb. Jobber heldigvis redusert. Håper virkelig at dette går over snart. Kan ikke huske det var slik første gang jeg gikk gravid, men man glemmer jo lett... :)
De sier vel at trøttheten pleier å slippe taket rundt uke 12. Får inderlig håpe det :)

Trøttesen her og ja, passe dårlig i min jobb...men har gått fint t no :P

Ja får nå håpe det slipper tak. Hus og hjem får ligge på vent litt. Men vi holder på å skal flytte så jeg må pakke litt. Har en sønn på snart 6 så han klarer å være med faren eller være litt alene mens jeg sover. Jobb er verst er daglig leder og skal ha hodet med meg, men i stedenfor å går jeg på halv maskin og lengter etter sengen. Får nå håpe det slipper tak i uke 12. Jeg var kvalmen men etter jeg fikk medisiner av legen så er det veldig bra i grunn.

Ja her slo oxo trøttheten for fullt idag.. har sovet men fremdeles trøtt.. tok meg en dusj men hjalp ikk mye

Har akkurat sovet over barnetv og legging av storebror. Heldigvis har jeg en flott kjæreste som lot meg sove;) kunne sovet døgnet rundt..

Trøtt som ei strømpe og mye sliten,i uka orker jeg kun jobb fordi jeg må,ellers så blir det mye seng og sofa :)

Jeg er trøtt hver eneste dag.. Legger meg rundt 21.30 og da sover jeg som en stein, men våkner så fort jeg bare snur meg i senga, ganske så slitsom og ikke føle seg utvilt når man står opp igjen.. :p

Back
Topp