Trøttest!!!

pompi00

Forelsket i forumet
Jobbet myyyye i det siste! Litt for mange 10 timers dager,å Igår toppet jeg hele med 13 timers dag! Å idag er jeg heeelt knekt! Minstejenta på 2 våknet i heeeele natt å mente at når klokka var 0515 var d påtide å stå opp! Merker jeg sliiiiitee med det med tidlig morgen,lite søvn på natta og mye jobbing nå! Aldr vært sånn før!
Flere som er yber trøtte?

Jobbet myyyye i det siste! Litt for mange 10 timers dager,å Igår toppet jeg hele med 13 timers dag! Å idag er jeg heeelt knekt! Minstejenta på 2 våknet i heeeele natt å mente at når klokka var 0515 var d påtide å stå opp! Merker jeg sliiiiitee med det med tidlig morgen,lite søvn på natta og mye jobbing nå! Aldr vært sånn før!
Flere som er yber trøtte?
Woho her :p

Kanskje ikke rart at du er trøtt med de lange dagene, stakkars? Du kan ikke jobbe litt mer normale dager, så du slipper å slite deg helt ut? Du har jo ikke bare deg selv å ta vare på vettu ;) klem<3

Blir vanskelig med kortere dager:-( er dagmamma 4 dager i uka,ca 5-6 timer hver dag. Har 3 unger her da,en er min:-) pluss at jeg har min vanlige jobb på ettermiddag og kvelder!
Er vel helst d at mini sover lite på nettene som tar knekken på meg:-(

Back
Topp