trøttesen!

~Heffalumpen~

Flørter med forumet
Hei igjen alle sammen! Lenge siden jeg har postet noe her nå. Ting går liksom i sin vante gang. Jeg har begynt på nettstudie, og det går bra så langt. :-) Hadde selvfølgelig gått bedre dersom jeg ikke hadde vært så sinnsykt trøtt hele tiden! Våkner om morgenen og er trøtt, går og gjesper hele dagen, legger meg tidlig fordi jeg er trøtt, også er det på'n igjen neste dag. Gleder meg til det går over. Flere som er zombier om tiden? Ser så mange her inne har kommet så langt! Er ikke lenge før vi alle er i 2.trimester. :-)

Er en zombie for tiden. ZzzzZz

idamamma09+12 skrev:
Trøtt, ja, det er bare fornavnet .... :)

Samme her....

Er så håpløst! Klarer ikke fungere normalt jeg. :-P

Er faktisk ikke så sinnsykt trøtt heldigvis, var det forrige gang. Men noen dager er verre enn andre,  sånn som i går orket jeg så vidt å gå hjem fra jobb, så sovnet på sofaen med engang snuppa hadde lagt seg.

Ja, er veldig trøtt og sliten fortiden :(

Jeg er trøttere enn trøttest om dagen :-/ 

Æsj ja er trøtt som en dupp...håper d et gir seg snart. Jippi tenk at nå nærmer trimester nr 2 seg, og det skal jo være den beste perioden for oss

Trøtt ja..har jo nesten ikke energi..og hjelper jo ikke når jeg jobber natt og skal holde meg våken hele vakta:/

Syns ikke jeg gjør noe annet en nå sove... Står opp for å ta folat og ei skive for kvalmen om morran.. Så er det rett i seng med ei bok, bare for å sove ett par timer til... Det går hardt utover sambo og hans lyster ;-)

Helt forferdelig trøtt!! Kunne likegodt lagt meg samtidig med junior på 2,5 emoticon
Var ikke så her trøtt forrige svangerskap!

Jeg er så trøtt at uansett hvor mye jeg sover, så virker det ikke som det hjelper. I dag har jge faktisk måttet være hjemme fra jobb fordi jeg var så sliten i morges at jeg nesten begynte å grine ved tanken på å komme meg gjennom en hel arbeidsdag. Har sovet store deler av dagen i dag, uten at det hjelper noe nevneverdig, er like sliten. Jeg har ikke noe særlig overskudd til å være hverken mamma eller kjæreste og jeg sliter med å komme meg gjennom jobbukene. Jeg trodde ærlig talt at dette skulle begynne å bedre seg snart, men det virker nesten som det blir verre og verre. Sukk! Kan ikke huske at jeg var så utrolig trøtt og sliten forrige gang. Dette er helt ekstremt

Back
Topp