Trøttensen.com

boyswillbeboys

Flørter med forumet
Andre som sovner hele tiden?

Trøtt hele døgnet! Men ikke misforstå meg, her er alle symptom velkommen, til og med kvalme!

Z z z....
 
Kjempe trøtt! Jeg våkner ikke ordentlig uansett hva jeg gjør.
 
Det eneste jeg tenker på iløpet av en arbeidsdag, er å komme meg hjem og sove. Gjerne tolv timer søvn iløpet av døgnet, og selv da føler jeg meg ikke uthvilt
 
Jeg er kjempetrøtt jeg og, hele tiden:p kunne god lagt meg sammen med 2åringen min når han legger seg kl 19:)
 
Trøttheten slo meg midt i fleisen idag. Hadde en "kvil" kl 16 og nå må jeg jaggu slenge meg nedpå igjen.
 
Trøtt og sinnsykt lettantennelig... Jeg har vanligvis lang lunte og godt humør, men nå er det i bånn...:p men tar imot alle symptom jeg kan få, så lenge babyen holder seg inne ;-)
 
jeg er trøtt hele tiden jeg også, svir konstant i øynene. Sånn var det sist og, jeg sov hele døgnet. Men denne gangen.... Like trøtt hele døgnet, men paradoksalt nok så våkner jeg omtrentlig annenhver time på natta... (?!).
 
jeg er trøtt hele tiden jeg også, svir konstant i øynene. Sånn var det sist og, jeg sov hele døgnet. Men denne gangen.... Like trøtt hele døgnet, men paradoksalt nok så våkner jeg omtrentlig annenhver time på natta... (?!).

Våkner ofte på natten her også. Enten av full blære eller ubehag.
 
Jeg er også kjempetrøtt. Lengter bare etter å legge meg under dyna. Men det er ikke lett med to unger hjemme. Jeg var ikke så trøtt som dette i de 2 andre svangerskapene. Rart at det er så ulikt. Pleier å legge meg halv 9 hver kveld. Da orker jeg ikke være våken mer.
 
Merker jeg er mer trøtt og sliten ja... Sovna i bilen på vei hjem fra tur jeg, både jeg og ungene sovna, så min kjære var på rundtur innom alle bilsjapper for å vindusshoppe:p
 
Er kjempe trøtt og sliten fortiden.. Vil sove hele tiden! Før sov jeg ikke dupp, men det må jeg nå. Litt slitsomt med en gutt på 11mnd også
 
Våkner tidlig for å tisse. Hver eneste dag! Men ja, så lenge bebis har det godt så er jeg bare glad for det som kommer :D
 
Heile tiden!!! Slitsomt når eg har to små som våkner alt for tidlig
 
Back
Topp