Trøtte damer?

Lis27

Blir kjent med forumet
Er det flere som føler seg veldig trøtte? Jeg sover egentlig relativt greit de fleste netter til tross for 3-4 dobesøk. Men sovner som regel med en gang igjen, så da er det
veldig greit. Men allikevel føler jeg at jeg har et stort behov for å hvile :p Er så slapp og får kynnere bare jeg tenker på å reise meg omtrent. Er en person som er ganske kjapp i bevegelsene og som liker å få ting unna i en fei og det fungerer rett og slett ikke for tiden. Synes det er en skikkelig utfordring å
være så treg i kroppen og måtte bevege meg så sakte for å ikke få steinmage. Det eneste som hjelper da er å legge seg på siden og puste rolig. Er så mye kropp!! Gleder meg så uendelig mye til å ha den lille snuppa utenfor kroppen!! :)

Ja,jeg også føler behov for å hvile på dagtid selv om jeg for tiden sover godt på natten også:) føler meg låt egentlig:P

Enig. Føler meg såå lat! Det jeg har mest lyst til er bare å ligge i ro. Får bare så dårlig samvittighet av det også. Føler jeg burde være mer sosial og ha meg lyst til å finne på ting osv. Men jeg vil bare ha ro og slappe av :) Merkelig.

Jeg har hatt problemer andre veien. Sover sinnsykt dårlig om nettene, og har flere netter vært uten en eneste liten blund på øynene. Sover noen timer mens vesla er i barnehagen. Er ikke så gøy det heller.

Men jeg har sovet veldig godt de to siste nettene, og nå duppet jeg i tillegg på sofaen. Kanskje det er på vei til å snu ;)

Jeg skjønner godt hva du mener med at kroppen ikke "henger" med hodet lengre. Jeg er egentlig i veldig god form, og går en del turer i både trapper og oppoverbakker osv. Magen og kynnere er problemet her også. De stopper meg i mye altså. Jeg har stort sett energi til å gjøre det meste fortsatt, men mye blir redusert pga mageubehag og kynnere.

Sånn sett er jeg glad for at jeg får sove. Er ikke noe særlig å ligge våken på nettene. Men høres jo ut som du er i relativt god form sånn ellers. Føler jo det jeg også, skal ikke klage sånn sett. Og er jo heldig som kan slappe av siden jeg ikke har fler barn som krever sitt. Må si jeg gleder meg til å komme i gang med turgåing slik at jeg kan føle meg i litt bedre form :) Skal bli herlig å trille inn i våren!! :)

Greit å spare våkennettene til etter fødselen ja ;) hehe.

Jeg har jo en tulle på 4 fra før, men hun er veldig flink og god, så det går stort sett bra. Sover hele natten, og er flink å hjelpe mammaen sin :) Og i tillegg er jeg student, og kan legge opp dagene mine selv, så passer veldig bra.

Det jeg lurer på er om disse kynnerne fører noen vei med tanke på modning osv? Jeg syns noen av dem er ganske voldsomme, og jeg kan da kjenne de både nedover og bak i ryggen :)

Det hjelper jo en del at hun er så snill og grei og at du har mulighet til å styre dagene litt selv :) Beundrer alle dete som er studenter oppi dette også med frister og oppgaver! Jeg vet ikke, men vil jo tro det. Jeg trøster meg ihvertfall med at det er livmora som trener seg til fødsel. Mine er ikke vonde, bare ubehagelige. Magen blir bare veldig hard og stram. Særlig øverst. Og kommer mest på kvelden men også på dagen. Det er kjipt hvis jeg er på besøk for da føler jeg ikke alltid at jeg kan bare legge meg ned på siden :p Og da slutter det liksom aldri heller. Hard mage, masse bevegelse og følelsen av at jeg sitter på/presser babyen sammen :p

Ja, samme her. Jeg sliter veldig med å sitte. Livmora gnager på ribbeina, så det er ikke noe behagelig. Han ligger med rumpa/ryggen veldig langt oppe. Helt oppe med ribbeina. Kan godt ta seg et lite dykk nedover snart ;)

Når jeg er hjemme ligger jeg som regel på sida på sofaen. Krevende med forelesninger om dagene. Sitter å konsentrerer meg for å puste :P :D

Vil ikke kategorisere mine kynnere som vonde heller, men ubehagelige ja. Jeg merker dem godt. Men kroppen sin måte å gjøre seg klar på ja. Blir spennende å se når riene inntreffer :D

Godt å høre det er fler! :) Man vil liksom ikke klage så mye men det er slitsomt å være høygravid :p Kynnere, nedpress, halsbrann, trøtt, muskelsmerter, spring i beina, vann i kroppen. Man kjenner man lever :) Men det er nok greit å være rimlig lei og klar når riene starter. For min del kan det godt skje snart :p Men enda 27 dager til termin :p

Godt å høre det er fler! :) Man vil liksom ikke klage så mye men det er slitsomt å være høygravid :p Kynnere, nedpress, halsbrann, trøtt, muskelsmerter, spring i beina, vann i kroppen. Man kjenner man lever :) Men det er nok greit å være rimlig lei og klar når riene starter. For min del kan det godt skje snart :p Men enda 27 dager til termin :p

OI. 27 dager igjen her også ;) Morsomt! Har akkurat de samme plagene som deg, - vann. Men skal stort sett ikke klage så veldig mye. Den fysiske formen er veldig god tross alt. Man må vel regne med noe på slutten :P :)

Så morsomt! Blir spennende å se hvem som kommer når da :) Nei, får bare ta det som kommer og holde humøret oppe. Og slappe av med god samvittighet. Det er min plan ;)

Så morsomt! Blir spennende å se hvem som kommer når da :) Nei, får bare ta det som kommer og holde humøret oppe. Og slappe av med god samvittighet. Det er min plan ;)

Ja, best å prøve på det. Snuppa mi kom en uke på overtid da, så regner ikke med så veldig tidlig fødsel i tilfelle. Har faktisk eksamen to dager etter termin også, så i grunn hadde det jo vært mest praktisk å fått etter det :P

Er det flere som føler seg veldig trøtte? Jeg sover egentlig relativt greit de fleste netter til tross for 3-4 dobesøk. Men sovner som regel med en gang igjen, så da er det
veldig greit. Men allikevel føler jeg at jeg har et stort behov for å hvile :p Er så slapp og får kynnere bare jeg tenker på å reise meg omtrent. Er en person som er ganske kjapp i bevegelsene og som liker å få ting unna i en fei og det fungerer rett og slett ikke for tiden. Synes det er en skikkelig utfordring å
være så treg i kroppen og måtte bevege meg så sakte for å ikke få steinmage. Det eneste som hjelper da er å legge seg på siden og puste rolig. Er så mye kropp!! Gleder meg så uendelig mye til å ha den lille snuppa utenfor kroppen!! :)
Samme her, er også en kjapp person til vanlig, men med bekkenløsningen og mye kynnere går alt i sirupfart for tiden. Er faktisk slik at grønn mann begynner å blinke før jeg rekke over fotgjengerfeltet for tiden :p helt ekstremt.. Gleder meg maks til å bli ferdig nå..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Søvn, hva er det? :P
Sover så oppstykka og dårlig at...
Uansett når jeg legger meg, eller hvor mange ganger i løpet av natta jeg ligger våken, så har jeg en innebygd vekker klokke som går på 0530 hver morgen :excited001

Haha. Vil tro jeg sliter med å komme meg over på grønn mann også. Museskritt!! Blir veldig stykkevis og delt søvn her og, men når jeg legger alt sammen føler jeg at jeg ikke kan klage. Er jo så mange som ikke sover noe virker det som :p Uff. Våkner også halv seks hver eneste morgen!! :p

Kunne skrevet dette innlegget selv!!! Leste det opp til mannen og han var sikker på at det var min tråd ;)
Mye kropp, ustoppelige kynnere uansett hva jeg gjør - hver lille bevegelse. Redusert og sliter med å måtte ta det med ro da jeg normalt gjerne vil gjøre ALT og har høyt tempo i hverdagen. Å ta det med ro er en utfordring, samtidig som jeg ikke klarer noe annet nå. Og ja, myyyyye trøtt og idiotisk nok så treffer dette samvittigheten min litt - har dårlig samvittighet men tvinges av mannen OG formen til å ta det mer rolig.

Gleder meg virkelig til å få knøttet vårt på utsiden nå. Alt er så klart til at han skal komme. :)
Snart sitter vi alle med knøttene våres i armene :)

Føler jeg snart ikke gjør annet enn å sove. Konstant trøtt og sliten... Men, men det er vel kroppen som forbereder seg etter et langt og tungt svangerskap :)

Jeg blir så glad for å høre at det er fler :) Føler at alle andre er så mye sprekere og "flinkere" til å være gravide enn meg selv :p Samboer sidannet samme - ta det med ro og kutt ut den dårlige samvittigheten. Er bare ikke så lett alltid :)

Sover generelt dårlig om natten,må skifte stilling hele tiden pga vondt bekken:-(
Sover noen timer på morningen og når jentene er i brnehagen får jeg kanskje en liten dupp på sofaen:-)
No er eldste snuppa syk,minste er på bedringen vei,hadde hun hjemme nesten hele forje uke,så no fikk
pappaen beskjed om i morgen blir han hjemme....
Mammaen trenger hvile:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp