Trøtt?

mummy4ever

Elsker forumet
Er det flere som er trøtte om dagen? De to siste dagene har jeg sovet rundt 1,5 time midt på dagen. Sover noen netter dårlig og noen netter godt, så jeg skjønner jo jeg blir trøtt når jeg sover dårlig...

Syns det kanskje er tidlig å begynne å sove midt på dagen allerede nå. Husker jeg kun gjorde det på slutten sist... Men gud så godt det er da [:D]

Jeg sov på dagen i begynnelsen, men ikke lenger nå... Husker at jeg også sov endel på slutten forrige gang.. Men en må huske på at hverdagen er en annen 2. gangen enn første... Man kan ikke hvile på samme måte som sist etter jobb o.l.... Da er det full rulle hjemme også he he... Hvertfall her i huset...

Stuuuuuuuuptrøtt! I dag er jeg i tillegg litt slapp, så det er mulig jeg brygger på noe. Snuppa ble dårlig i går. Spydde bilstolen sin full. Hadde hun bare ventet 20 min. til, så hadde vi vært hjemme. Så det spørs om vi omsider har blitt smittet av omgangssyken. Hun er litt bedre i dag da. Ikke spydd mer, men har ikke all verdens matlyst. Men det har ikke jeg heller i dag. Helst vil jeg bare krype under et teppe i sofaen og bli der.

jaaaa eg e trøtt heile veien..va isje trøtt i første trimester men 2 trimester så har eg sove som en stein og kan sove nesten heile dagen og nattå..aldri sove så mye som eg gjør nå! va nattemenneske før pluss eg hadde søvnvansker så eg nyyyyyde d å konna sova nå :)

Jeg er også sykt trøtt! Spesielt når jeg står tidlig opp! Kom hjem fra jobb rundt to i dag, sovet helt til nå :)

Har vært trøtt siden oktober[8D]

Sliter med å holde øtelokkene åpne ja, kjenner jeg er kjempe trøtt hele tiden. Og når man ikke kan sove så er man trøttest^^
Håper ikke det blir verre med det første, har enda 3.mnd igjen på skolen[8D]

Jeg har vært kjempetrøtt siden uke 8 ca [&o]

Jobber halv dag i bhg, og sover opp til 3 timer etterpå om jeg ikke blir vekket. Merker jeg trenger en lur noen timer ut på dagen,  hvis ikke blir jeg skikkelig uggen og ligger som et slakt på sofaen rundt middagstid.

Var suuuper trött de 3 förste mnd...sov konstant....
Men naa er jeg SUPER vaaken[:D] Opp kl 7 hver morgen lys vaaken[:)]Sover ingenting paa dagen, kan ikke huske sist jeg gjespet engang ha ha! Legger meg rundt 23. Utrolig deilig dette[:D]

Back
Topp