trøtt...........

pupple

Forumet er livet
var lite lur og la meg seint[&:]

gørrtidlig på morrasia kommer småen løpene inn...... (tipper 5)
kan jeg gå ned å leke???
what, nei gå å legg deg igjen
uææææææææææææææææææææææææææææ
kom å legg deg her du sier en gluping
gjett hvem som lå og marka og vrei seg i over 1 time og jeg[>:] og sta.. ikke min skyld han var der[8D]

sovna etterhvert da. 8.30 hoppa han ut a senga...
jeg skal leke m MAC[:D] *lånt a en kompis.. lynet kjører i full fart ut a mac* (dette ser Glad 70 for seg tenker jeg NOT)

Huff!!! Man blir helt ødelagt slike dager. Her er jeg ikke klar til å stå opp før nærmere 8 hvis jeg har fri[8D]
Eline og Endre våkner noen ganger 6.30-7. Det er for tidlig.......

ORIGINAL: pupple

kan jeg gå ned å leke???
gjett hvem som lå og marka og vrei seg i over 1 time og jeg[>:] og sta.. ikke min skyld han var der[8D]

jeg skal leke m MAC[:D] *lånt a en kompis.. lynet kjører i full fart ut a mac* (dette ser Glad 70 for seg tenker jeg NOT)

Tenkte først han skulle leke med en Macintosh jeg da ja. Så nei, jeg ser ikke dette for meg i det hele tatt.[;)]

Enig i at det var en veldig korttenkt løsning av han glupingen som sa han kunne ligge hos dere.[>:] Isabelle har blitt mer "lettlurt" nå som det er mørkt om morgenen, så nå går det stort sett å få henne til å legge seg litt til hvis hun våkner før normalt, hvis ikke jeg allerede er oppe, da blir hun også oppe (og jeg står jo opp midt på natta for å rekke alt før jobben[X(]).

Og lite lur er jeg støtt, legger meg alltid sent jeg.[&o] Var drittrøtt i stad og skulle legge meg... men så skulle jeg bare ditt og bare datt.. og se hvor jeg er nå...[:-]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

ORIGINAL: pupple

kan jeg gå ned å leke???

Tenkte først han skulle leke med en Macintosh jeg da ja. Så nei, jeg ser ikke dette for meg i det hele tatt.[;)]

Enig i at det var en veldig korttenkt løsning av han glupingen som sa han kunne ligge hos dere.[>:] Isabelle har blitt mer "lettlurt" nå som det er mørkt om morgenen, så nå går det stort sett å få henne til å legge seg litt til hvis hun våkner før normalt, hvis ikke jeg allerede er oppe, da blir hun også oppe (og jeg står jo opp midt på natta for å rekke alt før jobben[X(]).

Og lite lur er jeg støtt, legger meg alltid sent jeg.[&o] Var drittrøtt i stad og skulle legge meg... men så skulle jeg bare ditt og bare datt.. og se hvor jeg er nå...[:-]

Ja bv var vel en av de ditt og datt[:-]

Jeg skulle liksom ha skrevet en jobb søknad ikveld, og betalt regnigner...
Men så skulle jeg bare......

Egentlig ikke, jeg var så trøtt så planen var å bare gjøre det jeg måtte, og så legge meg. Men innen jeg var ferdig med alle dittene og dattene, så var jeg jo våken, og da fikk jeg lyst til å ta en tur innom her likevel...

Kjenner til den skulle bare jeg også...

Back
Topp