Trøtt....

babynr2!

Flørter med forumet
Er det flere som er trøtte?Sov 10 timer i natt, men ikke spesielt uthvilt...[:)]

jepp, er både trøtt å kvalm.... *grøss* meeeen gjør liksom ikke noe...<3

Trøtt stort sett hele tiden,og blir fort kvalm om jeg ikke spiser med en gang jeg står opp [&:] Nå er jeg hjemme ut denne uken, så må opp kl 8 for å levere vesla på skolen, men blir verre til uka, da må jeg opp kl 5.30 [:'(]

Evig trøtt jeg også. Har null energi. [&:]

Jeg er også supertrøtt! Kunne sikkert sove 3/4 av døgnet...[8D]

Egentlig ikke så trøtt, var veeeeldig trøtt forrige uke men det har gitt seg. Hvis det da ikke er fordi at jeg gjør mindre nå og derfor ikke blir så sliten. Men har begynt å bli litt småkvalm i stedet for.....

Jeg er supertrøtt hele dagen jeg. vil gjerne legge meg når klokka er ni eller ti. Vanligvis er jeg sånn at sambo må tvinge meg i seng klokka elleve.

Trøtt gjennom hele dagen også!

Trøtt så d svir i øyan her,egentli frykteli upassende, for vi har nettopp flytta, å vi kjæm aldri t å kom iorden om æ søv når æ har lyst :P
Så tvinge mæ t å vær våken! sikkert ikke så bra, men må man så må man...
Bare slitsomt at øyan svir å klør[8|]

Men det går jo t et godt formål[8D][:D]

Samme her. Trøøtt!!

Og vi har også flyttet - og kommer liksom aldri helt i orden. Men det roer seg forhåpentligvis etterhvert. Overskuddet som finnes innimellom får gå til jenta vår på ett år, så lenge vi har mulighet til å fokusere på henne alene :)

ORIGINAL: Moniqas

Jeg er også supertrøtt! Kunne sikkert sove 3/4 av døgnet...[8D]

Ja, er trøtt ja, men det hadde jeg nok vært uansett graviditet eller ei. [8D] Vesla driver med 3-4 jeksler på en gang pluss minst 1 fortann. Så da blir det mye nattevåk for tida - og så opp kl 6 og på jobb etter hvert... [&o] Savner å være i permisjon gitt! [:D]

Back
Topp