Trøtt!!!

StorkNebb

Elsker forumet
Er fortsatt så sinnsykt trøtt!!! [:'(]
Hvis jeg ikke får sovet minst en time på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb, er hele kvelden ødelagt!!!
Og jeg er helt i koma på morgenen..

Flere som har et umettelig søvnbehov??

jaaa [&:]
jg sover melliom 12-16 timer hver natt. og gjerne litt midt på dagen om jeg jobber kveld. [8|]
håper dette går over snart....
ganske slitsomt [8D]

fremdeles egentlig ganske trøtt ja..

slitsomme og kjedelige greier...
men det er heldigvis ikke så ille nå som det var..
vel å merke, så lenge jeg får i meg mat tidsnok så blodsukkeret ikke tryner[>:]

sliter med akkurat det samme. og det er slitsomt for føler at jeg er så usosial i f t sambo:P men jeg er så "heldig" at jeg jobber i turnus. så har mye kveldsvakter oxo=)

Jeg er faktisk 50 % sykemeldt pga at jeg er så trøtt.....

Holder på å sovne hver gang på vei hjem fra jobb, så er jo direkte trafikkfarlig!

Sniker frå februar: Og eg som glede meg til uke12 for da skal trøttheten lette.... Men no vart eg litt skeptisk. Kan ikkje vere så trøtt hele svangerskapet vel? Eg skal jo studere frå august... [&:][&:][&:]

her må e bare si at heldivis e trøttheten nesten gått over:) men om e har fri..da kommer trøttheten snikende=)

Jeg er fortsatt veldig mye trøtt. Greit nok å kunne ta det rolig og sove litt nå og da, som jeg har ferie, men håper dette bedrer seg før jeg begynner på jobb igjen i august. Sånn som det er nå, skjønner jeg ikke hvordan det skal gå[&o].

Back
Topp