Trøtt

*Svartengel*

Forumet er livet
VIP
Vore på jobb i 3,5 time no, er helt kaka og kvalm...... Eg skulle egentleg jobbet til 15.30... Jammen glad at eg har ferie på fredag[:D][:D][:D] Men håpar at trøttheten forsvinner i løpet av uke 9/10 då[:-][:-]

ORIGINAL: *snart2barnsmor*

Var trøtt tidligere så gjorde seg med en liten time på sofaen[8D]

Legge eg meg no, sove eg glatt 3 timer... Men må nesten bare sove trur eg.

ORIGINAL: Svartengel

Vore på jobb i 3,5 time no, er helt kaka og kvalm...... Eg skulle egentleg jobbet til 15.30... Jammen glad at eg har ferie på fredag[:D][:D][:D] Men håpar at trøttheten forsvinner i løpet av uke 9/10 då[:-][:-]

Forstår deg veldig godt! Jobber selv bare nattevakter og har store problemer med å holde meg våken [8D] Dupper av uten å merke det hele tiden. Jeg pleier alltid å være så våken på nattevakt, men nå bare gjesper jeg. Så de jeg går med begynner sikkert snart å lure på hva som skjer, har ikke fått noen spørsmål enda, men det kommer nok [:-]

ORIGINAL: Lykkeliten!

Forstår deg veldig godt! Jobber selv bare nattevakter og har store problemer med å holde meg våken [8D] Dupper av uten å merke det hele tiden. Jeg pleier alltid å være så våken på nattevakt, men nå bare gjesper jeg. Så de jeg går med begynner sikkert snart å lure på hva som skjer, har ikke fått noen spørsmål enda, men det kommer nok [:-]

Har fortalt det alt eg, er ferdig der denne uka, så eg gadd ikkje holde skjult og presse meg på jobb. Eg orka ingenting...

ORIGINAL: slikkepinn

Håper du hadde en god dupp. [:)] Jeg er mest trøtt om kvelden.

Sov i tre timar eg[8D][8D] Det var herleg[:)][:)] Er trøtt hele tida eg......

Best å utnytte det mens du kan. Du har bare 8 mnd igjen. [8D]

Eg har 7,5 mnd igjen faktisk[8D][8D][8D]

Best å utnytte det mens du kan. Du har bare 8 mnd igjen. [8D]

Eg har 7,5 mnd igjen faktisk[8D][8D][8D]

Ja, du er 6 uker i morgen jo. [:D]

Eg bytter dag på onsdag, skal fikse tickeren min no[:)]

Back
Topp