Vore på jobb i 3,5 time no, er helt kaka og kvalm...... Eg skulle egentleg jobbet til 15.30... Jammen glad at eg har ferie på fredag[:D][:D][:D] Men håpar at trøttheten forsvinner i løpet av uke 9/10 då[:-][:-]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *snart2barnsmor*
Var trøtt tidligere så gjorde seg med en liten time på sofaen[8D]
ORIGINAL: Svartengel
Vore på jobb i 3,5 time no, er helt kaka og kvalm...... Eg skulle egentleg jobbet til 15.30... Jammen glad at eg har ferie på fredag[:D][:D][:D] Men håpar at trøttheten forsvinner i løpet av uke 9/10 då[:-][:-]
ORIGINAL: Lykkeliten!
Forstår deg veldig godt! Jobber selv bare nattevakter og har store problemer med å holde meg våken [8D] Dupper av uten å merke det hele tiden. Jeg pleier alltid å være så våken på nattevakt, men nå bare gjesper jeg. Så de jeg går med begynner sikkert snart å lure på hva som skjer, har ikke fått noen spørsmål enda, men det kommer nok [:-]
ORIGINAL: slikkepinn
Håper du hadde en god dupp. [:)] Jeg er mest trøtt om kvelden.
Sov i tre timar eg[8D][8D] Det var herleg[:)][:)] Er trøtt hele tida eg......
Best å utnytte det mens du kan. Du har bare 8 mnd igjen. [8D]
Sov i tre timar eg[8D][8D] Det var herleg[:)][:)] Er trøtt hele tida eg......
Best å utnytte det mens du kan. Du har bare 8 mnd igjen. [8D]
Eg har 7,5 mnd igjen faktisk[8D][8D][8D]
Ja, du er 6 uker i morgen jo. [:D]