Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Trøttheten fra begynnelsen av svangerskapet er tilbake! Jeg er stuptrøtt hele tiden, og klarer liksom ikke å våkne! Det har vel vart i 2 - 3 uker nå! Er det flere som har det sånn nå?
I dag har jeg vært helt utafor.
Riktignok kom jeg meg ikke i seng før kl 01.30 i går - men jeg sov faktisk til kl 13.00 i dag (bare avbrutt av noen tissepauser), etter det har jeg sovnet flere ganger frem til kl 19.00 - først da klarte jeg å stå opp av senga og kle på meg!
Nå kommer jeg selvfølgelig ikke til å få sove i natt *sukk*
Kjenner også at jeg har blitt mye mer trett!
Det begynner å bli litt tyngre, og merker at der blir mindre plass mellom ribbena og bekkenet! Er liksom så full i magen!
Er så utrolig trøtt for tiden! Når jeg kommer hjem fra jobben er det rett på sofaen og sove i 2 -3 timer. Må ha på vekkeklokke så jeg rekker å hente go´gutten vår i barnehagen..... Greier bare ikke å fungere uten de timene med ekstra søvn hver dag.
Ja er absolutt trøttere nå i dei siste 2 ukene enn eg har vært på lenge. Men eg trur grunnen er det at eg ikkje klarer å sove like godt lenger. Merker også at det skal ingen ting til før eg blir svimmel og trøtt
Det hjalp å sove i hele går... Jeg hadde problemer med å sove i natt - klarte ikke å sovne før ved 3 - 4 tiden, men våknet for en gang skyld uthvilt kl 10.00 i dag!
Okay - så døgnet er ikke helt 8 - 23, men hva gjør vel det? Jeg er jo uansett hjemme, og kundene bryr seg ikke om jeg jobber fra 12 - 20 eller fra 8 - 16...
Sesong 5 ja... [:D] Det er noen bra der.... "Grave Danger" for eksempel!!!
Eller "Who shot Sherlock?"... "Iced" er vel også fra sesong 5... Hehe, den er bra!
Hm....