Trøtt!

Veldig trøtt. Trenger noen små hviler i løpet av dagen for å overleve

Jeg er kjempetrøtt hele tiden. Det var faktisk en av grunnene til at jeg tok en test (samt ømme bryst). Sover over 7 timer hver natt men føler ikke det hjelper. Jobber som lærer, så rekker ikke tenke på det i løpet av skoledagen, men med en gang det er planleggings- eller møtetid sliter jeg. Føler også jeg ikke får vært like produktiv på ettermiddagen og kvelden :facepalm::smiley-bounce022

bra det ikke er bare meg! Livet som gravid og barneskolelærer er utfordrende - og jeg vil gå så langt som å si at jeg ikke har fritid lenger, for da ligger jeg bare på sofaen:laughing002

I går sov jeg 2 dupper i løpet av dagen og gikk å la meg klokka halv ti. Kan jo også være fordi sønnen min vekte meg klokka 06.00, men bruker å holde med 1 dupp i løpet av dagen da. I dag kjenner jeg ingenting til tretthet. Full av energi. Merkelige greier :confused005

Hadde det sånn her om dagen og! Hadde sovet 2 dupper og lagt meg grytidlig, og dagen etter var første dagen på lenge jeg ikke hadde behov for dupp :p så sikkert fått henta oss inn ;) var ikke et gjentagende «problem» for å si det sånn!

Konstant trøtt. Spesielt siden sønnen min på snart ett år gjerne våkner 10 ganger hver natt. Og det kan ta lang tid før han sovner. Fredag var han våken fra 23.30 til 04. :sour:

Kjempe trøtt i dag, på vei opp av senga nu. Bare sovnet av hver gang jeg har prøvd å stå opp. :wacky:

Back
Topp