Trøtt!

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Fler som sliter med tretthet?? Sover særiøst vanvittig mye! Starter med gjesping i lunch pausen, så er det rett på sofan når jeg kommer hjem! I dag sovna jeg nesten på kontoret :eek:

Fler som sliter med tretthet?? Sover særiøst vanvittig mye! Starter med gjesping i lunch pausen, så er det rett på sofan når jeg kommer hjem! I dag sovna jeg nesten på kontoret :eek:

Jeg er kjempetrøtt hele tiden. Det var faktisk en av grunnene til at jeg tok en test (samt ømme bryst). Sover over 7 timer hver natt men føler ikke det hjelper. Jobber som lærer, så rekker ikke tenke på det i løpet av skoledagen, men med en gang det er planleggings- eller møtetid sliter jeg. Føler også jeg ikke får vært like produktiv på ettermiddagen og kvelden :facepalm::smiley-bounce022

Jeg sliter også! Var så sliten på jobb i dag, og irritabel fordi jeg var sliten.. Vil bare legge meg, men snart kommer lille hjem og vil jo ha tid med han :sorry:

Trøttheten traff meg idag! Kjære vene. Sovner stående snart. Det går egentlig greit så lenge jeg holder meg i aktivitet og bevegelse, men hvis jeg setter meg ned... zzzzz :sleep011

Uff ja, ble flau over hvor irritabel jeg var i bursdag idag :sorry:

Trøtt her også. Sover etter middag og legger meg skammelig tidlig. De siste dagene har jeg lagt meg på sofaen i lunsjen og (hjemmekontor) :sleep011

Ja! Og den kommende storebroren som snart er 1 år våkner fortsatt flere ganger iløpet av nattaupload_2020-9-3_15-13-53.gif

Oh yes!! Har gjespa siden lunsj :hilarious: og nå er jeg skikkelig irritert fordi jeg har avtale med venner om middag kl 1830  :hilarious:vil jo bare hjem og sove litt :hilarious:
Måtte minne meg selv på at det ikke er synd på meg :p

nå kan jeg ikke komme meg gjennom dagen uten en liten lur etter jobb :P her heeeelt skutt! i dag lurte en kollega på om jeg var syk.. jeg så så sliten ut :P haha! jeg bare,, øøøh, nei, jeg har øøøh bare litt vondt i hodet:rolleyes: