Fler som sliter med tretthet?? Sover særiøst vanvittig mye! Starter med gjesping i lunch pausen, så er det rett på sofan når jeg kommer hjem! I dag sovna jeg nesten på kontoret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fler som sliter med tretthet?? Sover særiøst vanvittig mye! Starter med gjesping i lunch pausen, så er det rett på sofan når jeg kommer hjem! I dag sovna jeg nesten på kontoret
Hehe, begynner å bli vanskelig å holde maskanå kan jeg ikke komme meg gjennom dagen uten en liten lur etter jobb her heeeelt skutt! i dag lurte en kollega på om jeg var syk.. jeg så så sliten ut haha! jeg bare,, øøøh, nei, jeg har øøøh bare litt vondt i hodet
åsså ett øyebryn da! hahaha!Samme her kollegene bare ler gjespingen min. I går presterte jeg I tillegg å kun sminke ett øyenbryn og ingenting annet før jeg dro på jobb