Trøtt!

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Fler som sliter med tretthet?? Sover særiøst vanvittig mye! Starter med gjesping i lunch pausen, så er det rett på sofan når jeg kommer hjem! I dag sovna jeg nesten på kontoret :eek:

Fler som sliter med tretthet?? Sover særiøst vanvittig mye! Starter med gjesping i lunch pausen, så er det rett på sofan når jeg kommer hjem! I dag sovna jeg nesten på kontoret :eek:

Jeg er kjempetrøtt hele tiden. Det var faktisk en av grunnene til at jeg tok en test (samt ømme bryst). Sover over 7 timer hver natt men føler ikke det hjelper. Jobber som lærer, så rekker ikke tenke på det i løpet av skoledagen, men med en gang det er planleggings- eller møtetid sliter jeg. Føler også jeg ikke får vært like produktiv på ettermiddagen og kvelden :facepalm::smiley-bounce022

Jeg sliter også! Var så sliten på jobb i dag, og irritabel fordi jeg var sliten.. Vil bare legge meg, men snart kommer lille hjem og vil jo ha tid med han :sorry:

Trøttheten traff meg idag! Kjære vene. Sovner stående snart. Det går egentlig greit så lenge jeg holder meg i aktivitet og bevegelse, men hvis jeg setter meg ned... zzzzz :sleep011

Uff ja, ble flau over hvor irritabel jeg var i bursdag idag :sorry:

Trøtt her også. Sover etter middag og legger meg skammelig tidlig. De siste dagene har jeg lagt meg på sofaen i lunsjen og (hjemmekontor) :sleep011

Ja! Og den kommende storebroren som snart er 1 år våkner fortsatt flere ganger iløpet av nattaupload_2020-9-3_15-13-53.gif

Oh yes!! Har gjespa siden lunsj :hilarious: og nå er jeg skikkelig irritert fordi jeg har avtale med venner om middag kl 1830  :hilarious:vil jo bare hjem og sove litt :hilarious:
Måtte minne meg selv på at det ikke er synd på meg :p

nå kan jeg ikke komme meg gjennom dagen uten en liten lur etter jobb :P her heeeelt skutt! i dag lurte en kollega på om jeg var syk.. jeg så så sliten ut :P haha! jeg bare,, øøøh, nei, jeg har øøøh bare litt vondt i hodet:rolleyes:

nå kan jeg ikke komme meg gjennom dagen uten en liten lur etter jobb :p her heeeelt skutt! i dag lurte en kollega på om jeg var syk.. jeg så så sliten ut :p haha! jeg bare,, øøøh, nei, jeg har øøøh bare litt vondt i hodet:rolleyes:
Hehe, begynner å bli vanskelig å holde maska :hilarious:

Hadde så lyst på en lur idag men ble hos svigerforeldrene så lenge så ble overtrøtt og nå er jeg dødsliten men ikke trøtt :hilarious:

Samme her :sleep011 kollegene bare ler gjespingen min. I går presterte jeg I tillegg å kun sminke ett øyenbryn og ingenting annet før jeg dro på jobb:happy6

Ekstremt trøtt om dagen, orker nesten ingen ting og kunne fint sovet hele døgnet om det var mulig :wacky:
Håper den trettheten gir seg etterhvert, tungt å gå sånn på jobb (hjemmetjenesten)

Er ekstremt trøtt og sliten for tida. Orkar nesten ingenting når eg kjem heim igjen frå jobb og utover kvelden sitter eg ofte og duppar av litt i sofaen. Har begynt og få litt kommentarar frå dei eg jobbar med på kjøkkenet, at eg ser så trøtt ut og ikkje har den same energien som før.

Ja er veldig trøtt. Var det i forrige svangerskap også. Men har vansker med å sovne på kvelden i tillegg, så blir lite søvn om dagen:schocked028

Trøttheten har truffet meg og. Eneste gangene kvalmen gir meg litt pause er når jeg sover, så denne helga har jeg tilbringt mye i senga..

I går sov jeg 2 dupper i løpet av dagen og gikk å la meg klokka halv ti. Kan jo også være fordi sønnen min vekte meg klokka 06.00, men bruker å holde med 1 dupp i løpet av dagen da. I dag kjenner jeg ingenting til tretthet. Full av energi. Merkelige greier :confused005

Back
Topp