Trøtt

Seawave

Elsker forumet
Jeg er sååå trøtt :dead:
Har vært det i di andre svangerskapene også. Spesielt med førstemann, sov konstant i første trimester.
4+1 og allerede så trøtt at jeg ikke engang har orka å lage middag enda, bare ligger på sofaen og prøver å holde øynene åpne :wacky:
 
Det er ikke så ille som sist enda, da var jeg sykmeldt fordi jeg var så trøtt liksom. Men skjønner hva du mener...
 
Det er jo utrolig forståelig! Med tanke på at kroppen produserer et annet menneske - det krever nok stort sett all energien man kan tenke seg :hilarious: Forstår at det er slitsom å være så trøtt når det står på som verst, så håper dere blir litt ekstra tatt vare på :)
 
Jeg er trøtt hele tiden og sovner med en gang jeg setter meg ned :eek: Husker jeg var like trøtt med de andre. Måååå sove to ganger på dagtid. Gleder meg til 2. trimester. Da har jeg mest energi
 
nå er jeg her også, så veldig trøtt hele tiden. Ble sliten av å stelle meg på badet og pusse tennene... er 5+0 i dag så håper dette betyr at det er så mye HCG at dette går bra!
 
Jepp, føler meg dautrøtt og helt tappet for energi. Må virkelig bruke alt av krefter på middag, lekser og bading av ungene. Resten av kvelden ligger jeg rett ut på sofaen:oops:
 
Samme her, forrige gang var jeg kun trøtt om kvelden, men denne gangen er det hele dagen. Er bare glad for at sjefen min vet at jeg er gravid når jeg omtrent halvsover gjennom møtetiden etter undervisning.:hilarious:
 
Hiver meg på her! Er utrolig trøtt. I dag når eg kom hjem fra jobb begynte jeg å gråte over at eg var så trøtt. Hjelper ikke å føle seg sliten og så skal flere på jobb bemerke kor syk/sliten man ser ut. Blir alt bare verre. Så når samboeren spurte meg om det gikk fint? Fordi såg så sliten ut, kom det bøtter og spann med tårer. Fikk heldigvis sove litt etter middag.
 
Jeg har kronisk utmattelse til vanlig, så jeg er supertakknemlig (inntil videre..?) over disse hormonene, for til meg blir jeg bare veldig trøtt istede for utmattet, og trøtt er bare barnematen ifht. utmattelsen, så dette blir som en luksusferie for min del! :smug:
 
Jeg sover til langt på dag, er oppe noen timer og så legger jeg meg og sover igjen i ett-to-tiden et par timer. Blir overmannes av trøtthet. Var ikke slik med første.
 
Jeg sover med engang jeg har muligheten. Helt sykt. Men så lenge jeg holder kroppen igang går det greit. Men kveldene er helt håpløse... :(
 
Er heldigvis ikke så ille for meg. Er veldig sliten men ikke så trøtt at jeg sovner hele tiden.
 
Back
Topp