Trøtt!

endelig_vår_tur

Forumet er livet
Maiblomstene 2017
Flere enn meg her?
Syntes trøttheten under svangerskapet var ille, men da kunne jeg tross alt hvile når det ble for ille. Nå er det bare kontinuerlig trøtt.
Og som matstasjon kan jeg ikke nekte å våkne om natten heller.
Pumper jeg meg i forkant så må jeg likevel opp og pumpe, ellers revner brystene. (Ørliten overdrivelse).

Mitt høyeste ønske nå er en hel natt sammenhengende søvn uten bryst som revner av spreng.
 
Uff ja, det er slitsomt å våkne om natten hele tiden. Føler med deg ❤️ Man blir jo liksom helt i koma. Får du til å hvile deg litt på dagtid? Umulig for meg, men mange får det til å funke.

Krysser fingrene for at babyen din sover litt lengre perioder snart, men du må prøve å ikke bli skuffet om det ikke skjer i nærmeste fremtid.
 
Uff ja, det er slitsomt å våkne om natten hele tiden. Føler med deg ❤️ Man blir jo liksom helt i koma. Får du til å hvile deg litt på dagtid? Umulig for meg, men mange får det til å funke.

Krysser fingrene for at babyen din sover litt lengre perioder snart, men du må prøve å ikke bli skuffet om det ikke skjer i nærmeste fremtid.
Nei, får ikke hvilt på dagtid da jeg har en datter til + hund som krever sitt.
Det går seg vel til etterhvert. Storesøster våknet hver 3time om natten til hun var over året. Så stålsetter meg på det samme nå.
 
Jeg også er konstant trøtt... og som du vet så sover lillemor kun på meg, så når vi sover på natta sover jeg veldig dårlig... gleder meg til hun for det første kan sove for seg selv, og for det andre at noen kan passe henne en kveld + natt så jeg kan sove en hel natt alene igjen :)
 
De nettene jeg har sovet lite har kjæresten min beordret meg (heldigvis) til å ta en lur når han kommer hjem fra jobb.
 
Mannen min hjelper til så mye han kan, men vesla skal kun ha mamma når hun har vondt eller er utilpass. Og jeg er veldig var på lyder, så klarer ikke slappe av om hun gråter.
 
Har sovet bare 2-4timer hver natt i måneder nå... Ikke baby sin feil da han bare vil ha mat 1,4,7 men jeg får ikke sove o_O... skulle ønske jeg fikk til å duppe i det minste.:schocked028
 
Har sovet bare 2-4timer hver natt i måneder nå... Ikke baby sin fdeeil da han bare vil ha mat 1,4,7 men jeg får ikke sove o_O... skulle ønske jeg fikk til å duppe i det minste.:schocked028
Det høres tungt ut. Håper det går over
 
Back
Topp