Trøtt??

Emiliee^^

Glad i forumet
Juli13-jentene
Er det flere som er trøtte?
Kunne sovet døgnet rundt føler jeg :sleep002
Og fryser, jeg fryser til og med på natten..
eneste plassen jeg får varmen i meg er i dusjen :think005
Hehe, vurderer nesten å spørre legen om det er normalt å være såååå trøtt og frossen :joyful:
 
Jepp, akkurat samme her! Trenger ekstremt mye søvn..må alltid ha en powernap etter jobb og legger meg senest kl 22. Sover i morgonkåpa fordi jeg er så kald :hilarious:
 
Er bare 4+2 å har allerede i 1 hel uke lakt meg kl 20.30 . Kunne sovet stående... fatter ikke hvordan dette skal gå bra :smiley-angelic006
 
Supertrøtt. Stakkars toåringen min, jeg sliter med energien.
 
Misforstå meg rett, men det er godt å se at man ikke er alene om det :joyful:
Da er det kanskje ikke så uvanlig :)❤️
Gleder meg til energien kommer snikende tilbake, har en søt 3 åring som ser at jeg er trøtt og sier "du kan sove litt på sofaen om du vil mamma?"❤️:hug003

Han er forøvrig også julibaby, mener å huske at frysing ikke var et problem mot slutten av det svangerskapet hvertfall :joyful:
 
Legger meg når storebror legger seg i 19-tiden, så sover jeg ca fire timer før jeg står opp, legger frem klær til neste dag og rydder en times tid også legger jeg meg igjen. Får ikke veldig mye ut av dagene :p
 
Her også. 5+4 idag og vært sykt trøtt i et par uker. Er så lat og tiltaksløs.... Må stadig ta meg sammen så jeg ikke bare sitter rett opp og ned og enda en dag går forbi uten å ha gjort noe konstruktivt, haha
 
Godt å se at det er flere... er jeg ikke kalm så er jeg trøtt.. og jeg fryser som bare det.. akkurat nå gleder jeg meg til varmere tider:p
 
Jeg er også trøtt. Koblet det ikke før jeg hadde testet positivt at det kunne være for at jeg var gravid, hadde ikke forventet det denne syklusen. :p
 
Veldig trøtt, og veldig kald! Jeg har pleid å kun gå med bomul ankelsokker hele året, nå måtte jeg kjøpe meg ullsokker:p
 
Sykt trøtt her og, konstant sliten og føler jeg ikke er med så mye om dagene ift til 4åringen og sambo. Også så utrolig kort den lunta blir når man er sliten :/
 
Back
Topp