Trøtt!!

lilleekorn

Ønskebaby
It's gonna be May 2019
Er det vanlig å få så mange symptomer så tidlig i svangerskapet? Etter mine beregninger så er jeg bare 4+4 idag.. jeg er så forferdelig trøtt, hele dagen!! Trøtt, utslitt og småkvalm. Jeg klager egentlig ikke, synes jo at det er litt godt å ha symptomer også, det føles mere virkelig da :-D Lurer bare på om det er noen flere som er såå trøtt så tidlig i svangerskapet? :)
 
Er også kjempetrøtt og kjempesliten..
Er veldig tungt å ha det sånn, spesiellt med sambo som maser om at vi skal ut å gå når jeg bare vil sove :p men også godt som du sier, for symptomene er jo det vi har nå så tidlig. :)
 
Jeg føler meg ikke veldig trøtt, men gjesper hele tiden.. Er 5+0 i dag :p
Men jeg er veldig tørr i munnen og inni nesen(av alle steder:p) må drikke vann veldig mye oftere plutselig
 
Er trøtt, kan sove hele dagen hvis jeg har turnusfri. Er også veldig tørst og "sår" i nesa som ei over her sa. Det hadde jeg med nr 1 også.
Er sulten hele tiden, og i dagtidlig var jeg litt småkvalm..
Er veldig betryggende for meg å ha symptomer, for di gangene jeg har mistet så hadde jeg så og si ingen.
 
Er også kjempetrøtt og kjempesliten..
Er veldig tungt å ha det sånn, spesiellt med sambo som maser om at vi skal ut å gå når jeg bare vil sove :p men også godt som du sier, for symptomene er jo det vi har nå så tidlig. :)

Skjønner deg godt! Jeg er jo sykemeldt og synes selv at det minste jeg kan gjøre er å ha middag klar når min kjære kommer fra jobb, men selv det er en tung oppgave når jeg er sååå trøtt!! :p
 
Jeg føler meg ikke veldig trøtt, men gjesper hele tiden.. Er 5+0 i dag :p
Men jeg er veldig tørr i munnen og inni nesen(av alle steder:p) må drikke vann veldig mye oftere plutselig

Jeg er og veldig tørr i munnen og mye tørst! Drikker mye vann for tiden, er liksom bare vann som hjeper mot tørste..:p
 
Er trøtt, kan sove hele dagen hvis jeg har turnusfri. Er også veldig tørst og "sår" i nesa som ei over her sa. Det hadde jeg med nr 1 også.
Er sulten hele tiden, og i dagtidlig var jeg litt småkvalm..
Er veldig betryggende for meg å ha symptomer, for di gangene jeg har mistet så hadde jeg så og si ingen.

Skjønner hvordan du har det! Jeg sover 9-10 timer om natten og 2-3 timer på dagen, og fortsatt like trøtt!! Ja, jeg vil faktisk heller ha litt slitsomme symptomer enn å ikke ha noen symptomer i det hele tatt :)
 
Back
Topp