Trøtt

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er i uke 13+5 og er for tiden kjempetrøtt og ukonsentrert. Sliter skikkelig på jobb med å få gjort noe. Flere?

Vurderer nesten å gå til legen, men føler det er litt pinglete. Har snart brukt opp alle avspasseringstimene mine på å gå hjem før, så nå begynner jeg å bli litt stressa.

Samme her. Men er heldigvis 100% sykemeldt i en uke til. Skal ha 50% sykemelding fra neste uke for å få kortere dager :)
Du trenger ikke nødvendigvis skaffe deg en så stor sykemelding, men ta det opp med legen og forklar at du sliter med så lange dager. Er sikkert mulig å få til kortere dager uten at det skal gå utover deg :)

Jeg var sånn forrige gang, helt utrolig trøtt konstant , kunne sovet døgnet rundt. La meg grytidlig hver kveld. Denne gangen slapp jeg heldigvis unna den trøttheten , bare sliten I kroppen denne gang men det er myyyye bedre enn å være trøtt for det var virkelig slitsomt :(

Veldig trøtt ja.

Men kommer meg gjennom dagene. Legger meg heller tidlig.

Jeg jobber 40% og kun med hjemmekontor. Hadde ikke overlevd med reisetid til jobb og uten mulighet for søvn når jeg trenger det.

Forhør deg om en gradert sykemelding. Jeg har 30% sykemelding, slik at jeg kan gå hjem litt tidligere. Funker veldig bra for meg. :-)

huff ja denne trøttheten tar overhånd. Må sove ettermiddagshvil for å fungere til vanlig og gjerne legge meg tidlig på kvelden. Sovner ofte på tog, buss, eller bane. Hehe.

Kjempetrøtt og lite energi hver dag!! Det er så slitsomt. Ikke pinglete å dra til legen for dette. Det er tross alt et menneske som vokser inni deg, så her er det bare å høre på kroppen:happy:

Lytt til kroppen og snakk med legen. Jeg har vært sykemeldt i 100% i mange uker allerede.
Men skal prøve å begynne å jobbe igjen litt nå.

Samme her. Blir trøtt av lange dager. Men hva slags regler og rettigheter gjelder for frilansere og selvstendig næringsdrivende? Jeg presser meg jo gjennom arbeidsdager fordi ved sykemelding/avlyst oppdrag mister jeg lønna jeg ville fått for oppdraget...

Samme her. Blir trøtt av lange dager. Men hva slags regler og rettigheter gjelder for frilansere og selvstendig næringsdrivende? Jeg presser meg jo gjennom arbeidsdager fordi ved sykemelding/avlyst oppdrag mister jeg lønna jeg ville fått for oppdraget...
For selvstendig næringsdrivende har man ikke rett på sykepenger før etter 17. dagers sykemelding. Da vil man få 65 % utbetalt. Har du sykeforsikring via NAV er det litt andre regler, men kommer da an på hva slags sykeforsikring du har: enten 100 % fra 1. dag, 65% fra 1. dag eller 100% fra 17. dag.
Litt usikker på hvordan det fungerer for freelancere.

Back
Topp