Flere som merker at de begynner å bli mer trøtte? Føler meg som i første trimester hva gjelder søvnbehov. En ting er å sove dårlig, men får liksom ikke nok søvn heller 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sånn jeg har hatt det i dag. Har sittet på rumpa og prøvd å være produktiv med div ting, men ingenting er gjort. Føler meg helt pumpa, og måtte sove en times tid. For hva da? En tur i bhg, matbutikken og hjem på rumpa? Hva som er normalt vet jeg ikke.. Føler meg superlat jeg også. Sist var jeg ikke sånn her heller..Alt jeg har gjort i dag er å gå til barnehagen for foreldresamtale (ca 20 min unna til fots) også tok jeg med jenta vår og gikk hjem igjen sammen med henne. Ryddet litt på kjøkkenet og laget middag, og nå skulle man tro jeg har løpt maraton! Jeg er helt utslitt og kjempetrøtt!![]()
Hvor mye skal man egentlig kunne være aktiv nå på slutten før det er innenfor normalen å føle seg utslitt? Skal jo ingenting til her og jeg føler meg så "lat"...
Det er slitsomt, jaFølt meg som i første trimester i 1 mnd nå. Utrolig slitsomt
Godt å høre at det ikke bare er meg!Det er sånn jeg har hatt det i dag. Har sittet på rumpa og prøvd å være produktiv med div ting, men ingenting er gjort. Føler meg helt pumpa, og måtte sove en times tid. For hva da? En tur i bhg, matbutikken og hjem på rumpa? Hva som er normalt vet jeg ikke.. Føler meg superlat jeg også. Sist var jeg ikke sånn her heller..
Men det er kanskje vanlig å bli utslitt for ingenting?! Jeg aner virkelig ikke![]()
Signere!!Følt meg som i første trimester i 1 mnd nå. Utrolig slitsomt
Jeg føler meg trøtt nesten konstant. Sover sjeldent godt om nettene... Husker jeg var mye trøtt i 1. Trimester også. Men forskjellen fra nå og da er at jeg sovnet overalt da. Det gjør jeg dessverre ikke nå!!
Jeg blir sliten av hver minste ting. Syns det er kjempe kjipt, jeg er ikke vant til å sitte i ro og blir veldig rastløs av å ikke gjøre noe.. Men har ikke ork til å gjøre mer enn det som virkelig er nødvendig.
Jeg gleder meg veldig til å få formen min tilbake. Syns ikke det er gøy å
være lat og jeg får utrolig dårlig samvittighet over at jeg ikke orker å gjøre mer enn jeg gjør om dagen![]()
Men vi er da ikke late! Kroppen vår er en babyfabrikk, den jobber på høygir døgnet rundt. Tenk så fantastisk og rartMannen min sa før han gikk på jobb: nå må du ikke gjøre så mange ting, heller lytte til kroppen, kose deg med Lillegutt og ruge. Fine mannen, han har jo helt rett
Siste innspurt nå, og den skal nytes.