Trøtt?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Flere som merker at de begynner å bli mer trøtte? Føler meg som i første trimester hva gjelder søvnbehov. En ting er å sove dårlig, men får liksom ikke nok søvn heller :p

Følt meg som i første trimester i 1 mnd nå. Utrolig slitsomt

Alt jeg har gjort i dag er å gå til barnehagen for foreldresamtale (ca 20 min unna til fots) også tok jeg med jenta vår og gikk hjem igjen sammen med henne. Ryddet litt på kjøkkenet og laget middag, og nå skulle man tro jeg har løpt maraton! Jeg er helt utslitt og kjempetrøtt! :P

Hvor mye skal man egentlig kunne være aktiv nå på slutten før det er innenfor normalen å føle seg utslitt? Skal jo ingenting til her og jeg føler meg så "lat"...

Alt jeg har gjort i dag er å gå til barnehagen for foreldresamtale (ca 20 min unna til fots) også tok jeg med jenta vår og gikk hjem igjen sammen med henne. Ryddet litt på kjøkkenet og laget middag, og nå skulle man tro jeg har løpt maraton! Jeg er helt utslitt og kjempetrøtt! :P

Hvor mye skal man egentlig kunne være aktiv nå på slutten før det er innenfor normalen å føle seg utslitt? Skal jo ingenting til her og jeg føler meg så "lat"...
Det er sånn jeg har hatt det i dag. Har sittet på rumpa og prøvd å være produktiv med div ting, men ingenting er gjort. Føler meg helt pumpa, og måtte sove en times tid. For hva da? En tur i bhg, matbutikken og hjem på rumpa? Hva som er normalt vet jeg ikke.. Føler meg superlat jeg også. Sist var jeg ikke sånn her heller..

Men det er kanskje vanlig å bli utslitt for ingenting?! Jeg aner virkelig ikke :p

Utslitt av ingenting her og . Derav sykmeldt 100% med resept fra legen på "hyppig hvile og avlastning"

Det er sånn jeg har hatt det i dag. Har sittet på rumpa og prøvd å være produktiv med div ting, men ingenting er gjort. Føler meg helt pumpa, og måtte sove en times tid. For hva da? En tur i bhg, matbutikken og hjem på rumpa? Hva som er normalt vet jeg ikke.. Føler meg superlat jeg også. Sist var jeg ikke sånn her heller..

Men det er kanskje vanlig å bli utslitt for ingenting?! Jeg aner virkelig ikke :p
Godt å høre at det ikke bare er meg! :P Jeg var heller ikke sånn sist. Merkelige greier.

Jeg må sove et par timer på dagen nå, er helt skutt. Føler meg skikkelig høygravid. Hadde jeg ikke vært sykemeldt fra før, så skjønner jeg ikke hvordan jeg skulle ha klart å jobbe frem til permisjon. Permisjonen min begynner ikke før 23. nov.

Er stort sett som tidligere i svangerskapet her gitt.. Men nå har jeg faktisk vært så redusert siden i uke 20-22.. Så har jo vært sykmld lenge allerede grunnet alt for lite energi! Faktisk en liten opptur nå, men det fortjener jeg etter dette svangerskapet hvor jeg har vært dårlig fra uke 5 i en eller annen form....

Her er det likt som det har vært resten av svangerskapet. Blir veldig fort utslitt, og ryggen tar kvelden for den minste anstrengelse - selv om den er bedre enn tidligere. Var å handlet inn for uken på matbutikken i sted, og får virkelig svi for det nå. Håper bare ryggen ikke låser seg, men at det går over:-(

Ja, er veldig trøtt nå. Sover så dårlig om natten pga. vondt, men får jo ikke sovet lenge på morgenen heller. Og å få sovet på dagtid er like vanskelig som å få en god natts søvn. Så jeg går med konstant smale øyne.
Jobber 50% nå de siste to ukene før permisjon men klarer ikke helt å senke skuldrene enda, så gjør sikkert alt for mye på toppen av jobb.
Gleder meg veldig til permisjonen starter den 25!

*gjeeesp*

Middagsluren etter jobb har vært helt nødvendig den siste måneden.

Hadde jeg kunnet hadde jeg sovet døgnet rundt.. Sto opp med barna 0815, leverte i bhg halv 10, gikk hjem å la meg å sov i 3t.. Nå er jeg på jobb å er kjempetrøttt igjen :p

Trøtt ja! Begynner å minne om 1 trimester... To uker til permisjonen starter nå, kjenner det skal bli godt, selv om jeg bare jobber 30% og har mye fri allerede.

Er ikke trøtt, men utslitt av ingenting har jeg vært siden 2. Trimester. Mannen gjør alt av husarbeid, for meg er det et dagsprosjekt å ta en tur på butikken. Da orker jeg ikke mer den dagen.

Jeg føler meg trøtt nesten konstant. Sover sjeldent godt om nettene... Husker jeg var mye trøtt i 1. Trimester også. Men forskjellen fra nå og da er at jeg sovnet overalt da. Det gjør jeg dessverre ikke nå!!

Jeg blir sliten av hver minste ting. Syns det er kjempe kjipt, jeg er ikke vant til å sitte i ro og blir veldig rastløs av å ikke gjøre noe.. Men har ikke ork til å gjøre mer enn det som virkelig er nødvendig.

Jeg gleder meg veldig til å få formen min tilbake. Syns ikke det er gøy å
være lat og jeg får utrolig dårlig samvittighet over at jeg ikke orker å gjøre mer enn jeg gjør om dagen :(

Ja blir sliten å trøtt av den minste ting, men får ikke til å sove årig blir liggende å vri meg rundt etter en god sovestilling men til ingen nytte.. Hadde jo håpet på å få sove litt ekstra nå før baby kommer :/

Jeg føler meg trøtt nesten konstant. Sover sjeldent godt om nettene... Husker jeg var mye trøtt i 1. Trimester også. Men forskjellen fra nå og da er at jeg sovnet overalt da. Det gjør jeg dessverre ikke nå!!

Jeg blir sliten av hver minste ting. Syns det er kjempe kjipt, jeg er ikke vant til å sitte i ro og blir veldig rastløs av å ikke gjøre noe.. Men har ikke ork til å gjøre mer enn det som virkelig er nødvendig.

Jeg gleder meg veldig til å få formen min tilbake. Syns ikke det er gøy å
være lat og jeg får utrolig dårlig samvittighet over at jeg ikke orker å gjøre mer enn jeg gjør om dagen :(

Men vi er da ikke late! Kroppen vår er en babyfabrikk, den jobber på høygir døgnet rundt. Tenk så fantastisk og rart:-) Mannen min sa før han gikk på jobb: nå må du ikke gjøre så mange ting, heller lytte til kroppen, kose deg med Lillegutt og ruge. Fine mannen, han har jo helt rett:-) Siste innspurt nå, og den skal nytes.

Men vi er da ikke late! Kroppen vår er en babyfabrikk, den jobber på høygir døgnet rundt. Tenk så fantastisk og rart:-) Mannen min sa før han gikk på jobb: nå må du ikke gjøre så mange ting, heller lytte til kroppen, kose deg med Lillegutt og ruge. Fine mannen, han har jo helt rett:-) Siste innspurt nå, og den skal nytes.

Veldig bra sagt!! Er også trøtt :P sykemeldte meg en mnd før permisjon og har også slitt med tanker som "jeg er lat".. Men når man bikker permisjonstiden så tenker jeg bare: nå har staten bestemt at jeg SKAL slappe av, alle gravide må i permisjon 3 uker før av en grunn.. Kroppen trenger det virkelig

Back
Topp