Trøtt!

Flere som fortsatt sliter med trøtthet? Trodde det skulle begynne å gi seg etter uke 12.. Er litt kvalm og uggen for tiden også.. Flere? Er i uke 14 nå..

Jess.. Blir helt grusom å ha med å gjøre dersom jeg ikke får 9+ timer med søvn og sitter å dupper hele kveldene! Stakkars sambo :P

Er snart i uke 15, og trøttheten har bare blitt verre. Eneste jeg gjør er å sove og jobbe. Må sove 12-14 timer :p dovendyr

Sliter fortsatt med trøtthet, og er sykemeldt pga kvalme, er i uke 14+3 nå så håper virkelig at det gir seg snart! :o

Sliter med trøtthet her og ja, 13+5, og kjennes ikke ut som det gar tenkt til å gi seg med det første. Blir også akutt sliten og tappet for energi :p

Jeg er også like trøtt 13+6… Jeg våkner heldigvis uthvilt (så lenge jeg kommer meg i seng tidlig nok), og arbeidsdagen går fint, men jeg får jo ikke gjort NOE annet på hverdagene. Orker knapt lage middag, og i hver fall ikke å rydde etter den...

Her må jeg minst sove to ganger om dagen i tillegg til en god natt med søvn for å "fungere". er 12+5 idag, og håper jeg får mer energi snart. er ikke mye som blir gjort om dagene, og kjenner at fulle studier på siste året får svi litt for dette. Får prøve å henge med:)

Back
Topp