Trøtt...

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Stuptrøtt, vondt i øynene.
Men sove... Nei, det får man ikke...
Litt koselig at lillebror også er våken da, med sine små, forsiktige dult nå. <3

Da er vi to! Våknet 5.05, og ikke snakk om å få sove selv om både kropp og hode trenger det!

søvn?? finnes d vikrelig?? :P

Da er vi to! Våknet 5.05, og ikke snakk om å få sove selv om både kropp og hode trenger det!
Godt vi er flere! :-)
Våknet midt på natten selv, og da er det umulig å sovne igjen! Veldig glad for barnehageplass nå ja, så kan jeg iallfall hvile litt på dagen idag. Klarer sikkert ikke det heller men.

Og ja, kroppene våre trenger jo søvn nå!

Våknet selv Kl 5 i natt og ikke sovet siden... Blir jo helt utslitt av dette jo...
Uff...
Vi får bare håpe at vi får sove godt før fødsel.
Kjedelig å være våken en hel natt, for så å gå i fødsel på morgenen.
Det vil nok merkes på kroppen.

søvn?? finnes d vikrelig?? :p
Det kommer du til å si når baby er født også!
Gøy med våkenetter, og amming når man er stuptrøtt....
Husker jeg sovnet under amming en gang. Heldigvis hadde baby gjort det samme! :-)
Men litt skummelt syntes jeg...

Husker jeg sovnet under amming en gang. Heldigvis hadde baby gjort det samme! :)
Det gjorde jeg også! Vi hadde gyngestol på barnerommet som vi satt i på nattan når jeg amma. Dempa belysning + gynging = farlig!!! Heldigvis sovner man lett igjen når man sitter der :-)

Er det et tegn på at jeg har hatt småbarn for lenge når jeg føler jeg har sovet lenge når jeg våkner 5? Slitt med kvalme i begge svangerskapene, og den største krevde mat om natta en god stund.

Er det et tegn på at jeg har hatt småbarn for lenge når jeg føler jeg har sovet lenge når jeg våkner 5? Slitt med kvalme i begge svangerskapene, og den største krevde mat om natta en god stund.
Hvor gammel er din?
Min minste er 18 mnd, men sover lenger enn det. :-)

Husker jeg sovnet under amming en gang. Heldigvis hadde baby gjort det samme! :)
Ja d blir stas med amming uten søvn.. Men ammet mye i sengen liggende med de 2 andre, så d gikk bra at vi sovnet igjen :)

Hvor gammel er din?
Min minste er 18 mnd, men sover lenger enn det. :)

Min er 16 mnd. Begynte å få tenner for halvannen måned siden, så er nok mye av grunnen til at han har begynt å våkne på natta igjen. Er som regel ikke han som er så ille nå heller, etter jeg ble gravid igjen er det stort sett kvalmen jeg våkner av. Men det hender han har en liten skravlekonsert i femtiden før han sovner på igjen, og da kan han sove til 8. Må ofte vekke han hvis det er jeg som må kjøre i barnehagen om morgenen.

Back
Topp