trøtt

Shionage

Flørter med forumet
fler som er trøtt for tiden? skulle ha baket pepperkake hus sammen med de små nå, men klarer ikke må kanskje be mannen om å trø til å bake sammen med de små, vil egentlig bare sove, har bare litt igjen nå så kan jula bare komme, men blir nok ikke noe sjaina hus denne julen og egentlig burde jeg vaske julekjolene og alle de andre klærne i de 3 skittentøykurvene hvor stabelen bare blir høyere og høyere, skulle vel egentlig også bringet litt gaver hit og dit. I går etter jobb dro jeg på lekeland sammen med barna, når barna var lagt og besøkende hadde dratt så kapitulerte jeg på sofaen og sov hele kvelden frem til jeg kunne legge meg i sengen, men netterne er ikke så bra for tiden, mye kynnere og nedpress når jeg sover, så våkner fort og bruker lang tid på å sovne, usj tror jeg ble litt deppa, skal sette meg med en bok jeg kjøpte og lese litt i den, kanskje får jeg 3 min på øyene å da er jeg sikkert i toppform igjen og kan bake og kjøre og vaske og det som hører førjula til :)

Kjenner meg godt igjen. Trettheten har blitt verre og verre. Klarer ikke gjøre stort før jeg må legge meg nedpå. Forhåpentligvis letner det litt snart.

Uffda :/ dere får hvile dere godt i julen:) Ta multivitaminer/jern om det vedvarer. Kan godt være lave nivåer av et eller annet. Det har iallefall hjulpet meg litt :)

Kjenner meg godt igjen her, men har heldigvis blitt litt bedre siste ukene. Hele første trimesteret sov jeg ca 12 t i døgnet! Tenker at julen kommer uansett om huset er helt nedvasket eller ikke, så sett deg ned med en god bok og slapp av du :)

Ja trøtt og sliten men i perioder gudsjelov. Værre med bekkenet må jeg si. Nå har jeg vaska gul å tørka støv vært ute på farten å levert julegaver i dag. I morgen blir det bare å pynte treet å koose oss. ;)

Her er siste ukene egentlig tilbrakt mer sovende enn våken. Ekstrem trøtthet (er 9+2 nå). Er hos familien i jula, og svangerskapet er hemmelig frem til julaften iallefall, så blir mange hvite løgner til hvorfor jeg sover annenhver time :p

Jeg tar alt jeg skal av vitaminer, men er sinnsykt trøtt hele tiden. Selv nå når jeg har ferie så må jeg sove på dagtid :( håper det gir seg snart, ellers må jeg jobbe redusert etter jul.

Er også mye trøtt. Spesielt på ettermiddagene. Noen dager må jeg ha meg 10 min på sofaen for å klare å leke med ungene og få gjort husarbeidet. Trodde d skulle gå over etter 12 uker, men nå er jeg 20 uker...

Mye trøtt, og deilig å ligge lenge i sengen på morgenen. Må forberede meg på å stå opp tidlig igjen, for snart blir det barnehage og skole igjen.

Back
Topp