Trøtt

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
Kl er 21 og jeg holder på å svime av. Er det " lov " å legge seg så tidlig? :s
 
Klart det! Lagt meg mange kvelder før 21 ("lagt meg" = slokna på sofan eller i barnesenga ved legging) :p
 
Jeg gjorde det i går, men da var jeg lys våken kl 5 :p
 
Vurderer det sterkt selv..må bare mote meg opp til å spise litt kveldsmat først.. Hvis ikke våkner jeg skrubbsulten om 2 timer :/
 
Lagt meg klokka 21 i ukevis! !! Orker ikke Være oppe lenger. Heller en runde på forum med mobilen. Ryggen liker best å ligge i senga ;-)
 
Lagt meg klokka 21 i ukevis! !! Orker ikke Være oppe lenger. Heller en runde på forum med mobilen. Ryggen liker best å ligge i senga ;-)

Signerer denne.. Surfer på Tlf en times tid før det er skikkelig natta:)
 
Hadde planen om å legge meg kl 21, men ble sittende å se på en you tube video. Da jeg var på vei i seng våkna lillebror å mente at han skulle stå opp. Tror han har sovnet nå, så skal prøve å komme meg i seng :)
 
Her er det sånn, helg som ukedag, at hvis jeg ikke sover på dagen, så er det natta ca kl 21:30-22. Om jeg vil det eller ei. Kroppen bare slår seg av, og det er såvidt jeg kommer meg i seng. Så noen stjeler energien min, helt klart :)
 
Var i koma før jeg fikk lest hva dere skrev... våknet i natt da og fikk ikke sove. Trøtt men var ikke lett.. bekkenet fra....... og spinnvill baby i laaang tid. Var ikke noe hensyn for å si det slik. Alt for varmt. Tørst og tissatrengt. Fortsatt trøtt, og øynene svir. God jeg jobber bare halv dag.
 
Har stort sett lagt meg før 20.00 siden august, jeg:S Hadde ikke kommet meg gjennom jobb og ettermiddagen med en 3-åring ellers.
 
Har lagt meg mellom 21 og 22 siden august. Hadde ikke overlevd ettermiddagen med husarbeid, lesing og en 4-åring hvis ikke!
 
Back
Topp