Trøtt

4XE

Forelsket i forumet
Flere her inne som begynner å merke de er trøttere enn vanlig? Plutselig så er jeg så trøtt at jeg bare sovner. Og da sover jeg fort et par timer i slengen. Selvom jeg har fått en ordentlig god natts søvn. Begynner å bli litt lei av det nå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Er så trøtt om dagene at her en dag sovnet jeg på sofaen mens snekkerne rev 2 vegger rett over hodet på meg:p null energi å ett dalende humør er bivirkningene mine av denne trøttheten:/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja eg og er veldig trøtt om dagen. Kan sove mens mannen holder på med børremaskin rett utenfor huset/andre siden av veggen av soveromet kor eg sover :p

22 aug 2014

Jeg er veldig trøtt, men får til gjengjeld ikke sove da.. Legger meg tidlig fordi jeg er stuptrøtt. Gubben kan komme en time senere og jeg har fortsatt ikke sovna og han sovner før meg..:s

Er veldig veldig trøtt! Og får ikke sovet eller slappet avdet jeg tenger :( så er veldig grumpy i tillegg :D

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Ble trøtt bare av å lese overskriften, så det sier sitt ;)

E litt trøtt æ å gitt :) Nettopp sove 10 min på sofaen ;)

Trøtt så absolutt, henger sammen med at jeg ikke får sovet sammenhengende mer enn 2-3 timer pga blærer og bekken. Ellers synes jeg trøttheten var værst tidlig i svangerskapet. Kjedelig å gå rundt som zombier :)

Er også veldig mye mer teøtt. Men får ikke sove skkkkelig... det er nok det som gjør det :/

Er så tett i nesen, og må derfor ta nesespray x antall ganger om natta. Pluss all den tissinga og drikkinga da. Har jo ikke fred på meg :p
Men nå er jeg sykmeldt, så da kan jeg sove. Kanskje... :)

Sent from my iPhone

Huff ja, ekstremt trøtt og sliten om dagen, eller har for øvrig vært trøtt omtrent hele svangerskapet føler jeg. Og humøret daler mens trøttheten øker... Får jo aldri hvilt noe særlig med 3 barn i hus. Sånn sett skal det bli godt å få babyen ut, så jeg slipper å gå å være så trøtt. Man venner jo seg til mindre søvn når babyen er født :p

Var hos JM idag og fikk sjekka at alt er bra. :) Hun sjekka også blodprosenten, siden jeg er så mye trøtt nå. Fikk beskjed om å hvile hvile hvile. Har tre barn fra før så det er ikke veldig lett. :)

Veldig trøtt og kroppen er helt tappet for energi

Jeg og er veldig trøtt for tiden! Måtte gå og legge meg etter jobb i går :p

Trøtt sa du ... Tenkte på det i dag fysj så sliten jeg er om dagene. Føler jeg aldri får tatt meg inn , merker godt at jeg sover dårlig om natten. Finner liksom ikke roen, og riktig stilling. Så merkes det at man har en fra før så ikke bare å tenke på seg selv. Men det er jo for en god "sak" , så håper det er fort glemt når lille gull kommer :)

hos meg kom trettheten tidlig i svangerskapet og nekter ennå å gi seg. Er dødstrett hele tiden:confused:

Back
Topp