Trøtt!!!!

3gutterog1hemlighet.

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Trodde ikke det gikk an å være så inn i margen trøtt hele tiden.. Flere som er det ?
Her slår den meg ut store deler av dagen.. uansett hva jeg gjør så kommer det en altoppslukende trøtthet... Er 6+5 i dag , har vært trøtt i de andre svangerskapa mine men ikke sånn som dette :)

er trøtt om kvelden og i totia på dagen:) men ellers legger jeg ikke mye merke til det :)

Jeg har dager hvor jeg er ekstremt trett. Må lukke øynene mens jeg tygger maten og hvis jeg setter meg ned forsvinner øynene igjen. Blir lite bilkjøring de dagene for å si det sånn.

Jeg og er utrolig trøtt om dagen. Sovner gjerne på sofaen på dagtid.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Er og veldig trøtt, men syns det er lettare å leva med det ( blitt litt meir vant til det) etter noken veker :) Sover gjerne litt på sofaen i løpet av dagen dei dagane eg er heime, og dei dagane eg er på jobb er eg akkurat som overkjørt av ein dampveivals resten av kvelden... så trøtt at eg nesten ikkje veit opp og ned på verden! Men det går seg til på ein måte!
Eg lar husarbeid være husarbeid for tida, og har lave krav til meg sjølv uten om jobb tre dagar, og familielivet utenom det, ellers får ting bli som det blir akkurat no!

Vi holder på å klargjøre leiligheten for salg. Maling, rydding og kasting :( Merker VELDIG trøttheten nå om dagen!!!

Trøtt 24/7 jeg.. kan ikke huske at jeg var så ille med første. Jeg gleder meg sånn til disse ukene er over! Energien kommer tilbake og jeg klarer å fungere som normalt igjen :)

venter på lillebror/søster 17.01.14

Jeg er også veeeldig trøtt om dagen... Har sovet nesten hele dagen idag, og er enda like trøtt...

Jeg er konstant trøtt.. Sliter med å komme meg igjennom dagene på jobb. Føler jeg kan sovne rett som det er foran dataskjermen, og når jeg kommer hjem er jeg helt ødelagt! Sliiitsomt!

uff, slitsomt... og jeg for min del vet at det mest sannsynlig ikke blir noe særlig bedre før ungen er ute... hehe men godt man har symptomer da :)

Ganske så trøtt her og. Berre MÅ ha minst ein kvil i løpet av dagen. Trøttheten varierar heldigvis litt frå dag til dag, ikkje like ille kvar dag og føler det har gått seg litt til jo lenger eg kjem:)

Mer trøtt enn vanlig her også men det har lettet littegranne de siste dagene :) Er 10+2 idag.

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

He he, ja, jeg er desperat trøtt. Går på jobb, er så trøtt fra ca kl 14 at jeg ikke skjønner helt at jeg skal klare å komme meg hjem, holder ut, drar hjem og sover en time eller tre fra klokka 17 - og legger meg igjen i 23-tida....Jeg kan ikke si at jeg går rundt i lykkerus over å være gravid for tida, for jeg altfor trøtt og sliten. MEN, om dette lille mirakelet bare tar til seg den næringen det trenger, skal jeg holde ut. For jeg og vi har villet dette i mange lange måneder, og alle sier jo at dette er et begynnende svangerskaps bonuseffekt og at det går over. Så da får jeg heller være litt trøtt og kvalm nå, og prøve meg på en luftetur og rett mat når jeg har overskudd. Trening blir det i alle fall mindre av enn før... :sleep011

Back
Topp