Trøtt!!

MamaJane

Betatt av forumet
Andre her som er trøtte når ungen(e) har komt seg i seng? VIL ha energi!!
Nå skal jeg høre med dere andre, va finner dere på etter ungen(e) har lagt seg?
Her rydder jeg alle leker og kjøkkenet, for så å havne på sofaen.
Orker ikke lese bok, orker nesten ikke se tv. Blir at jeg ligger på sofaen med tv på og surfer litt på nettet.
Men så kjeder jeg meg.. har sååå lysst å gjøre noe kjekt, men orker ikke.
Noen tips any1?

Jaaa, e så dausliten og trøtt hver kveld, skikkelig irriterans..! Men, "heldigvis" har æ to kveldsvakte i uka på et treningsenter, så da trene æ å kose mæ ;-) De andre kveldan går fort til skolearbeid da æ e student, men av og til blir det kun tv titting eller surfing på nett.. Gode tips, hmmm.. Kanskje finne på noen hobbya? Ha jentekvelder? Det har jeg med en jentegjeng her hver tirsdag, veldig koselig. Ellers kan du jo bruke kvelden på trening? baking? scrapping? Strikking? Sy? tegne/male? på cafe å skravle med venniner? Finne en digg serie hvor du ser en eller to episoder etter ungen har lagt seg? Få fast barnevakt om det er muligheter for det en par ganger i mnd hvor du og mannen eller venninner finner på ting? hihihihi :-)

Ja trøtt er bare forbokstaven,men no er jeg jo gravid og har mye kynnere og nedpress:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Ja er på 0 energi da, men er gravid :)

Jeg hadde egentlig masse energi, trening hjalp meg! Fikk energien tilbake! Selv om det var tungt å komme i gang!

Ja, mister all piffen når jeg endelig har fått vesla i seng. Prøver å ta det grøvste husarbeidet, men skulle ønske jeg hadde hatt litt mer gnist til å få tatt litt til.. Drømmen er å ha en dag i uken fri fra jobb for å få prioritert husarbeid! Og kanskje litt trening.. Hihi!

Jeg prøver å gjøre litt som å rydde og sånt, men blir ofte til tv og sofasliting til senga roper :)
Jeg sliter med at jeg ikke er trøtt men er dødssliten.

Andre her som er trøtte når ungen(e) har komt seg i seng? VIL ha energi!!
Nå skal jeg høre med dere andre, va finner dere på etter ungen(e) har lagt seg?
Her rydder jeg alle leker og kjøkkenet, for så å havne på sofaen.
Orker ikke lese bok, orker nesten ikke se tv. Blir at jeg ligger på sofaen med tv på og surfer litt på nettet.
Men så kjeder jeg meg.. har sååå lysst å gjøre noe kjekt, men orker ikke.
Noen tips any1?

Er du gravid igjen? Høres veldig ut som meg i mitt første trimester :p

Er du gravid igjen? Høres veldig ut som meg i mitt første trimester :p
Jo, jeg er gravid. Forsto det bare ikke med en gang :) Så da fant jeg ut hvor all energien tok veien. Er 15 uker nå, og endelig hatt ganske bra energi de siste 2 ukene. Takk og pris :) Ser du venter ditt 4. barn, imponerende!!!

Jo, jeg er gravid. Forsto det bare ikke med en gang :) Så da fant jeg ut hvor all energien tok veien. Er 15 uker nå, og endelig hatt ganske bra energi de siste 2 ukene. Takk og pris :) Ser du venter ditt 4. barn, imponerende!!!

Nei så moro! Haha :D Ja venter fjerde på fem år ;) Så det skal bli morooo!

Back
Topp