Trøtt!!

lmk88

Forumet er livet
VIP
Oktoberskattene 2015
Fler som er trøtte?? Sov to timer på dagtid og er allerede trøtt :/ Teit å få sykemld pga det? :/
 
Trøtt her også, skal legge meg snart, vondt å være trøtt:/
 
Kjempe trøtt :( Våkna kl 06 i dag av at jeg var kvalm :p Sov ikke så godt etter det, men har jo bare slappet av i dag. Synes ikke det er teit å få sykemelding fordi man er trøtt. Det kan være krevende å gå på jobb når man helst bare vil sove.
 
Sist var jeg trøtt hele tiden i starten, var faktisk sykemeldt pga det en stund. Jeg orket ingenting, hvilte minimum et par timer etter jobbhvert dag, likevell var jeg i seng til kl.21.
Denne gangen har jeg ikke vært like trøtt, håper jeg slipper unna denne gangen:)
 
Jeg sov seks timer på dagen i dag, og er trøtt igjen.
trente på morgenen i dag, det tok helt knekken på meg, det brant i mage, rygg og skinke. Hadde bittelitt blod da jeg tisset, og har hatt en generelt dårlig dag. Tok beslutningen om å ta det litt mer med ro.
 
Utrolig trøtt på dagen! Også sover jeg veldig urolig og dårlig om natten :( mareritt og er helt utslitt om morningen. Jobber i døgnjobb så det er ikke noe greit :(
 
Stuptrøtt, måtte ta meg et par timer på sofaen i stad, men nå skal jeg i seng igjen. Det er ikke nok timer i døgnet til å få nok søvn kjennes det ut som :( er helt ødelagt når klokken ringer om morgenen.
 
På jobb så er det ganske konstant mas, sitter i kassa og halvsover 2 timer før stengetid :/
 
Jeg lå på sofan i hele går jeg og bare dorma/så på tv.. og dæven hvor trøtt jeg var.

Sover ikke spesielt bra om natta, i natt var jeg våken pga kvalme og halsbrann. Så gleder meg jo maks til å jobbe seinvakt i dag..
 
Ja kjempe trøtt, på jobb kjenner jeg at øynene bare siger igjen og hode faller, huff skal ikke være lett :p
 
Trøtt på kvelden men ennå ikke fått den voldsomme trøttheten som sist. Den kan for all del holde seg unna spørr du mg.
 
Ja!! Sovner så fort jeg setter meg i sofaen. Begynte i helgen. Nåler jeg trøtt hele tiden.
 
God bedring alle sammen! Er selv litt trøtt og småkvalm hele dagen, tenker det er knøttet som sier "slapp av litt, mamma!" De fleste av oss må jo bare holde ut noen uker til :) sist var jeg tidlig gravid om sommeren, og er bombesikker på at sol&varme gjorde mine plager verre den gang...
 
Trøtt som fyyy. Er så deilig at jeg kan ligge å sove en god stund,før jeg skal hente barna på skolen og barnehagen. :notworthy
 
Back
Topp