Trøtt!

Shauri

Forumet er livet
VIP
Daniel var urolig fra fire.bysset han i søvn da og halv fem. Kl fem kom storebror inn, fulgte han tilbake til senga. Kl halv seks kom han inn igjen, måtte tisse på do og så inn i senga igjen. Kl 6 kom han igjen, fikk ikke sove, så da ble det på med film i loftstua. Halv 7 våknet Daniel for pupp. Mens vi ammer hører jeg piping.. alarm på kjøleskapet.. aner ikke hva det betyr! Snart opp og hoppe for å få i meg mat før babysvømming.

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God morgen, mamma;):D her så har natta vært kjip, og siden det er -16 ute, så blir innedag på oss alle sammen! Og da sover Emmeth dårlig, han sover best ute!

Iskaldt her og. Og vi skal i utebursdag :-/ Hehe.
Moro for ungene!

er sååå gøy med sånne maraton netter! Jeg bare eeeeelsker å være mamma når jeg får den ære av å være våken 8-10 ganger i løpet av natta og våkne med nakken i en rar vinkel fordi snuppa har sovet kling inntil puppen hele natta :p

er sååå gøy med sånne maraton netter! Jeg bare eeeeelsker å være mamma når jeg får den ære av å være våken 8-10 ganger i løpet av natta og våkne med nakken i en rar vinkel fordi snuppa har sovet kling inntil puppen hele natta :p

Ha ha ha:D:D:D vi sov på sofaen i natt og våknet m stiv nakke og rygg syndromet:p;)

Alltid like herlig ja! Da er det bare å kjøre på med varmepakning og innimellom paracet :confused:

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Ja, får så innmari vondt i hodet av den dumme nakken min, så må ta paracet da, ja:(

Føler det har blitt så altfor mye paracet her i det siste. Gått to pakker siden jul:confused: liker det ikke, spesielt ikke nå når jeg ammer men når man ikke kan fungere uten er det ikke til å unngå :(

Føler det har blitt så altfor mye paracet her i det siste. Gått to pakker siden jul:confused: liker det ikke, spesielt ikke nå når jeg ammer men når man ikke kan fungere uten er det ikke til å unngå :(

Ja, får dårlig samvittighet selv,jeg. Er jo ikke bra og knaske så mye paracet, men må man, så må man! Skulle vært til fysioterapeut, men har ikke hatt tid..

Back
Topp