Trøtt!!

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
E

eLLe*meLLe

Guest
Jeg er så utrolig trøtt dette svangerskapet. Er bare i uke 7 men føles som jeg kunne ha sovet dager i strekk.

Noen andre som har det slik, eller vet når det blir bedre??

Jeg er i uke 6 och skulle kunna sova hela tiden, men det hjælper (iallafalla på mig) att gå ut och gå en liten tur var dag, inte før det botar trøttheten men man kænner sig lite piggare och aningen gladare :)  Hoppas det går øver før dig snart, de sægs vara værst de førsta 12 veckorna. Så var det med min førsta graviditet, men det var vældigt lætt :) Lycka till!

Hei!

For meg ble det veldig mye bedre etter uke 11 - er nå 20+5, og trenger litt ekstra om natten, og en ettermiddagslur et par ganger i uken. De første ukene sov jeg 10 timer om natten og flere ganger om dagen, så det er stor forbedring :-)
Se fremover, for sjansene er store for at du kvikner til om noen uker :-)

Venter mitt 3 barn nå i Desember.
Starten av svangerskap er tøft for kroppen, alle hormoner er i forandring og psykisk skal du instille deg på den nye livsituasjonen.Trøtthet er jo et vanlig symptom på at du har rikelig md svangerskapshormoner, og at fosteret har festet seg godt til livmorveggen. Jeg syntes det har vært veldig god oppmuntring å få forklart hva som skjer med kroppen, spurt lege og jordmor masse ved hver annledning.
Be om blodprosent og ferrintin lager prøver for sikkehets skyld, mulig du trenger jerntilskudd.
Spis omega 3 og masse rå grønne grønnsaker.
Lykke til,og bli din kropps bestevenn :)

Jeg er 6+4 og har dene uken merket denne trøttheten, og den begynte for fullt i går. Jeg la meg klokken 21 (det gjorde jeg før jeg visste jeg var gravid også), men alikevell har jeg vært stuptrøtt i hele dag, og sleit meg gjennom jobb! Fikk til og med gå litt før for jeg var helt ute av meg (jobber i bhg). Det værste er at det hjelperikke å sove litt heller.. Og midt på dagen så kan jeg omtrent sove sittende!!!

Jeg er våken et par timer i strekk før øynene siger sammen igjen. Går på skole og eier ikke konsentrasjon for tiden fordi jeg er så avsindig trøtt.. Føler meg aldri uthvilt og det er jo litt slitsomt, vært slik i 1 mnd nå ca. Er 8+4 :) 

Ja! Trett er klassisk tegn hos meg. De første 12-14 ukene er jeg konstant trett og sliten. Ser mørkt ut for jula siden jeg nu er uke 5. Dette er mitt 9 svangerskap der jeg har fått beholde 3. Dette skal bli mitt 4 og siste(?!) barn. Men trettheten er den samme. *gjesp*

Jeg er seks uker på vei og jeg tuller ikke når jeg sier at jeg kunne sovet døgnet rundt. Sover om natten, går på jobb klokken halv 7... kommer hjem i firetiden, og legger meg rett på sofaen hvor jeg sovner lynkjapt. Jeg håper det går over fort, for det er ikke kjekt å jobbe i et stressende kjøkken, når du har sneglefart :P

Åh, jeg er SÅ trøtt og sliten for tia. Sliter orntlig med motivasjon på skolen og de siste to ukene har jeg hatt praksis. Det har vært beintøft, og har ikke orket annet enn å sove og sløve etter endt "arbeidsdag". Lite energi til oppgaveskriving og pensumlesing gitt :p Gleder meg til energien kommer tilbake :) Får bare håpe kvalmen ikke melder ankomst når trøttheten drar sin veg :p

Back
Topp