Trøtt

Sunfrid

<3 Prinsessa <3 *21.08.2013*
I dag sovna jeg av en time, bråvåkna å ble for sein på jobb, typisk,  prøver jo å ikke vekke mistanke .. vil jo ikke at de skal finne ut at jeg er gravid med en gang.

I tillegg har jeg vært utrolig trøtt hele dagen,flere dager på rad og kunne godt sovet hele dagen virker det som. 

 Er det flere som har det sånn? 
 
Jeg har også vært utrolig trøtt idag! Har ikke merket noe særlig til det tidligere, men idag har jeg gjespet hele dagen og kunne nok ha sovnet gående. Husker jeg var utrolig trøtt forrige gang også, men husker ikke helt hvor langt jeg var på vei da.
 
Gjesper hele dagen, føler ikke jeg våkneremoticon
 

I de siste dagene har jeg egentlig vært mye trøtt men har ikke tenkt noe særlig over det (testa positiv idag). Trodde kanskje det var fordi jeg var så spent at det påvirket søvnet.

Men ikveld er jeg dødstrøtt - har lyst å gå legge meg NÅ. Men utsetter det i en time iallefall.

 
var sinnsykt trøtt i begynnelsen forrige svangerskap. da hadde jeg bare meg selv å ta hensyn til da, så da fikk jeg sove mye. gikk å la meg når jeg kom hjem fra jobb, våknet i 20-tiden og spiste litt og så la jeg meg igjen og sov til neste dag. altså ingen fritid heh...
 
Jeg har vært veldig trøtt de siste to ukene. Men har hørt på kroppen og faktisk sovet når jeg har følt for det (noe som har gått ut over studiene :p). Fremover har jeg behov for å finne et superkvinnegir i meg for det blir travelt! Frykter at kvalmen melder seg da - noe som passer ubeskrivelig dårlig!
 
Mye mer trøtt nå ja. I går sovna jeg på gulvet med lillegutt lekende rundt meg :/ Og i dag holdt jeg på å sovne mens jeg leste bok for ham... Lurer på hvordan dette skal bli. Forrige svangerskap var det ikke noe problem å sove på ettermiddagen, men med en 2 1/2 åring er ikke det like greit å få gjort...
 


Klatremus Lillemann skrev:
Mye mer trøtt nå ja. I går sovna jeg på gulvet med lillegutt lekende rundt meg :/ Og i dag holdt jeg på å sovne mens jeg leste bok for ham... Lurer på hvordan dette skal bli. Forrige svangerskap var det ikke noe problem å sove på ettermiddagen, men med en 2 1/2 åring er ikke det like greit å få gjort...


Blir nok fortere trøtt når man har barn fra før. Da jeg gikk med førstemann kunne jeg jo bare legge meg ned når eg hadde behov for det. Sist gang sovnet jeg som regel hver gang barne-tv startet. Men da reiste mannen i nordsjøen så jeg var alene om gutten min også i hverdagen.
Spent på hvordan det går nå når jeg har to hjemme fra før, syns jeg går rundt i en stor gjesp hele dagenemoticon

Vi får krysse fingrene for at det kommer seg etterhvert som vi kommer lengre uti svangerskapet :)
 
Back
Topp