Trøtt

2barnsmamma

Glad i forumet
  I den siste uken har jeg blitt helt ekstrem!! Kan sova til langt på dag...sove dupp i 5-6 tia og sovne igjen i 11 tia på kvelden...flere som har det sånn??

huff!! det er jo så slitsomt...føler meg nesten aldri opplagt!

Er så trøtt jeg også atte.. Men begrenset hvor mye man kan ligge å dra seg med en 14 mnd gammel vill unge i huset [&:]

Er veldig trøtt jeg å...Men jeg har det problemet at jeg ikke får sove. Sover de timene på natta bare. Ca fra tolv til syv, men ikke noe mere. Enda jeg er så trøtt at jeg kan nesten gå i svima noen ganger...

Trøtt ja

Er kjempetrøtt om dagen. Hadde litt lav Hb sist jeg var på kontroll, men er ikke helt overbevist om at det er det som er grunnen til at jeg er så trøtt. Gruer meg til å begynne å jobbe på mandag[&:]

Ååå misunnelse her. Sliter SÅ med å få sove og er skikkelig i underskudd sover kanskje maks 3-4 timer pr natt[X(]

ja er sliten og trøtt heile tia her jeg. men men det er vel slik det er å være gravid trøster jeg meg med. synes litt synd på mannen da det blir mange ensomme kvelder på han siden jeg legger meg så tidelig

Sover ikke så godt om natta. Er våken ofte og i lange perioder om natta. Er vel kanskje derfor jeg er så trøtt[8|][&:]

Så rart du skrev dette nå, for jeg hadde akkurat tenkt å starte et innlegg med nettopp tittelen "TRØTT"......... [8|][&:]

Jeg har vært helt utafor i går og i dag..... Og det passer ikke helt sammen med oppussinga her hjemme, så nå må kroppen min gi seg her, altså.....

Jeg har ligget ute i sola å småduppa i 1 time nå, og er såååååå trøtt..... Kunne lagt meg å sovet helt til i kveld, det er jeg sikker på......

Jeg vet det er normalt å være trøtt i starten av svangerskapet, men har aldri opplevd det så langt ut.....

JA! [:D]

Back
Topp