trøtt

LilleLavendel

Forumet er livet
jeg er så trøtt at jeg bare sitter og fniser høylytt for meg selv over hvor trøtt jeg faktisk er. hele kroppen er helt dvaskis! hiiiihi. jeg gleder meg til å sove sove sove!

Jeg sitter og okker og akker meg over akkurat det samme. Er helt stuptrøtt og klar for sengen og så har jeg så mye planer at den søvnen rett og slett må vente til etter klokken ti i kveld. [:(]

jeg skal til fysio, og så SKAL jeg sove har jeg bestemt. stakkars deg som må vente så lenge! jeg klarer knapt å holde meg våken frem til fysio. kommer til å sovne på den terapi-benken hennes.hihi.skulle tatt seg ut!

Uff, jeg er også trøtt mye av dagen. Ofte tar jeg meg en lur på ettermiddagen. Etter jobb er jeg helt ferdig og har bare lyst til å sove.

trøtt jeg oxo[:-] orker ingenting for tiden.......var nettop hos fastlegen og fikk ny sykemelding.sitter her foran pcen og surfer på nettet 

Folk sier at en er trettes før 4 måned...hos meg har det kommet etterhvert... jeg er trettere nå n noen gang! Orker så vidt ta ud klesvasken fra maskinen...[:-]

[:D]Jeg jobber fortsatt 100 %. Det er så tungt etter lunch, da sovner jeg rett og slett på jobben.
Ellers er jeg ikke så trøtt, bare etter matinntak[:D]

Hei
Ja TRØTT OG SLITEN - det preger tilværelsen mer og mer synes jeg . Noen dager er værre enn andre. Lurt å snike til seg litt søvn på ettermiddagen.
Mammaijuli

Back
Topp