trøtt

Hansmamma

Forelsket i forumet
I det siste har gutten begynt å stå opp 4-5 ganger om natta igjen. Før er det bare 3-4 ganger. Vet ikke hvorfor det har blitt sånn. Har hørt at disse små vil oppleve en utviklingsfase rundt 4 måneder, kanskje er det årsaken. Men men, nå sitter jeg her og venter på han våkner opp. Kjenner at jeg er så trøtt, kan knapt holde øyene åpen[X(].

Kanskje han har økedøgn? Hvor lang er natten hos dere da?

ORIGINAL: Happygirl81

Kanskje han har økedøgn? Hvor lang er natten hos dere da?

Her som regel begynte natta kl. 2000. Før kunne han sove et sted mellom 1900 og 2000, til midnatt,våkna opp for mat, og så sovet videre til ca. 0300, så mat, så sovet igjen til 0500, også til 0830. Sånn sett våkna han opp 3 ganger.

I det siste begynte han å våkna ca. 2230, også 0100 i tillegg. annen hver timer blir det. Noen ganger vil han ha mat, andre ganger vil han bare opp og "kjefte" en stund.

[X(] håper virkelig det er økedøgn. Han har snart holdt på med slik på en uke...økeuke blir det

Hørtes veldig slitsomt ut ja! Sikker på at han krever mat hver gang? Om Felix våkner veldig 'tidlig' funker det av og til å gi han smokk og holde han i handa en stund...
Håper det går seg til hos dere snart!

ja,utrolig slitsomt det der[8D]
går seg vel til etterhvert håper jeg...kan være som de skriver over at det er økedøgn. Jeg gir ikke mat hver gang W våkner (omtrent annenhver time[8D]),men prøver med smokken o litt kos først.
....slitsomt er det lell..[8D]

Back
Topp