Trøtt..

*Nr2*

Elsker forumet
Har ikkje følt meg så trøtt på evigheta.. overtok ny leilighet 6 januar, og i det siste er eg blitt supertrøtt.. orka ingenting, og når ungane er lagt, sovna eg på sofaen.. klara ikkje holda augene åpne, og begynna å drømma omtrent i det eg lukka augene..
Heilt forferdelig å stå opp om morningen, får til å stå opp, men henger ikkje heilt med..

Har store plana om å rydda litt i rotet i loftstova - det er sånn "kosearbeid" - men orka ikkje det eingang.. totalt utslitt!
Ser for meg eg blir verdens største svimball når eg starta i full jobb igjen i midten av februar..... [&o] syns dette er heilt grusomt - for eg har alltid vore eit A-menneske...

Fleire som er sånn for tiden?

Gravid igjen? [:D]

Berre tanken skremmer meg.. [X(]
Nei, det trur eg ikkje [;)]

Har nok berre vore veldig mykje i det siste, med flytting, oppussingsplanlegging, to små som er tidlig våkne, trass, trass, trass, skiftarbeidet hans, og vær og mørketid... heilt skutt, forferdelig å ha det sånn..

Kan egentlig ikkje klaga, har det supert med gjengen min - men å vera så trøtt er ekkelt [8D]
Ein kveld satt eg å duppa av mens eg ga Malin kveldsgrauten.. og da begynte eg å drømma så fort augelokka datt igjen - heilt sant!! [&:]

Kunne virkelig tenkt meg å blitt med på litt treff òg, men har rett og slett ikkje ork til det... legg meg nedpå så fort eg får sjansen altså... før tok eg husarbeid effektivt mens minsta sov og eldstemann var i bhg - men det er lite aktuelt no om dagane.. sikkert jern eller vitaminmangel..

Det hørtes forferdelig slitsomt ut. [&o]
Trur eg ville tatt ein tur til legen å fått sjekka, for det hørtes ikkje normalt ut å være SÅ trøtt. Eg sove ikkje så bra om nettene eg heller, og har lange, travle daga. Men eg klara meg heilt fint likevel.

Sjekk om du mangler jern eller B12 - det gir sånne utslag. Og mangler du B12 så forlang å få en sprøyte i rompa istedenfor piller - da blir du nemlig pigg igjen samme dag [;)]

Uff [&o] Flytting er ikke bare bare - og med 2 små itilegg forstår jeg godt du er sliten! Kanskje du skulle prøvd et par dager og komme deg i seng når de små ligger seg for kvelden? Bare så du får hentet deg inn igjen [:)] vi vil ha deg med på treff igjen! [:)]

Ja, det e det.. kjempeslitsomt.
Skal bestilla ein legetime, ja, får krypa til korset... lika ikkje å gå til legen - føler meg som ein hypokonder [8D] hehe [;)]

Er vel berre å ta eit par blodprøva osv.

Korleis går det med deg og lappen forresten? Kjekt å køyra? [:)]

ORIGINAL: fru_vann123

Sjekk om du mangler jern eller B12 - det gir sånne utslag. Og mangler du B12 så forlang å få en sprøyte i rompa istedenfor piller - da blir du nemlig pigg igjen samme dag [;)]

Ja, er godt mulig. Har tenkt litt at det er mulig eg har vore sjuk - for hugsa både når eg amma førstemann, og denne ammeperioden, så har eg ikkje vore sjuk i det heile tatt. Men har hatt eit par perioda ila ammeperiodane der eg har vore utslått - men berre trøtt. Noah kasta opp i går kveld - så kan jo henda eg har viruset, men at det ikkje har slått ut i oppkast osv.. men må jo innrømma at ei sprøyta i føy høyres fantastisk ut [8D] hehe [:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Du må ikke bli syk snuppa.
Siden dere har hatt fult kjør i det siste, så trenger vel kroppen en liten time out. Forferdelig å være så trøtt. Har hatt det sånn bl.a i intensive nattevaktsperioder. Sovner på sekundet så og si når og hvor som helst.

Trives dere i huset?

Ja, er godt mulig det er det - men det som er verst er at eg føler meg som ei mor på 60 år som ikkje orka noke [8D]
Sitte inne og trøtta meg, og det er nesten tiltak å ta på seg sko og gå ut..

Ja, trives godt, men er rart, og enda meir rart å ha så stor plass (stor plass i forhold til før iallefall).
Må berre ta dikka ein tur forresten!! [:)]

Det er vel ikke ett gjenferd i leiligheten som stjeler all energien din da [8D] 

ORIGINAL: Kjokkabållo

Ok, DEN trengte eg ikkje - akkurat i kveld, når eg er åleine med ungane fram til 07 i mrg tidlig - og kvar natt heile helga [&:][:-][:o]

Heheh...... [8D] kjente eg stivna i sofaen her...

ORIGINAL: *Nr2*

Du må ikke bli syk snuppa.
Siden dere har hatt fult kjør i det siste, så trenger vel kroppen en liten time out. Forferdelig å være så trøtt. Har hatt det sånn bl.a i intensive nattevaktsperioder. Sovner på sekundet så og si når og hvor som helst.

Trives dere i huset?

Ja, er godt mulig det er det - men det som er verst er at eg føler meg som ei mor på 60 år som ikkje orka noke [8D]
Sitte inne og trøtta meg, og det er nesten tiltak å ta på seg sko og gå ut..

Ja, trives godt, men er rart, og enda meir rart å ha så stor plass (stor plass i forhold til før iallefall).
Må berre ta dikka ein tur forresten!! [:)]

Kanskje jeg og Mattis kan komme en formiddag om det passer? men først må du bli opplagt og i form[;)]

Ja, må de berre gjera [:)] ja, skal gi beskjed når batteriet e lada [:D]
Håpa alt er bra med dikka forresten? [:)]

Ok, DEN trengte eg ikkje - akkurat i kveld, når eg er åleine med ungane fram til 07 i mrg tidlig - og kvar natt heile helga [&:][:-][:o]

Huff då. D va kje meiningå. hehe. Sikkert jernmangel[8D]

Huff då. D va kje meiningå. hehe. Sikkert jernmangel[8D]

Det går fint. [;)] er ekspert på å tenka litt i den retningen når eg er åleina.. utrulig ekkelt! [&:] så da hjalp det liksom ikkje med innlegget ditt [8D] hehe [;)]

Back
Topp