I natt sov jeg 15(!!!!!) timer, jeg skjønner ikke hvordan det er fysisk mulig!! Sover til vanlig 6-7 timer. Håper dette søvnbehovet avtar litt etterhvert?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan får du til det? Jeg drømmer om helg hver morgen, det har jeg aldri gjort før..Her har jeg sovet i gjennomsnitt 12 timer hver natt, og føler meg fortsatt ikke uthvilt Det blir nok bedre etter hvert!
Nå har jeg vært sykemeldt i fire uker, pga null energi og kvalme. Den siste uka har jeg imidlertid hatt problemer med å sovne igjen etter dobesøk i tretida, men nok søvn får jeg absolutt!Hvordan får du til det? Jeg drømmer om helg hver morgen, det har jeg aldri gjort før..
Vurdere nesten det samme selv. Dette er jo helt grusomt! Føler meg helt fjern. Så nå er det natta!Nå har jeg vært sykemeldt i fire uker, pga null energi og kvalme. Den siste uka har jeg imidlertid hatt problemer med å sovne igjen etter dobesøk i tretida, men nok søvn får jeg absolutt!